خرید کد ussd از مخابرات

خرید کد usd خرید کد ussd انحصاری کد ussd را از طریق ارتباطات خریداری کنید خرید ussd کد خرید usd

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

روش استفاده کردن از دستگاه شیر دوش برقی گاو

چگونه به شیر گاو با دستگاه شیردوشی؟

شیر گاو شیردوشی با دست متفاوت از شیر گاو شیردوشی است. یکی از تفاوت ها این است که شیردوشی گاو با یک دستگاه شیردوشی نیاز به کار کمتری دارد ، اما قبل و بعد از استفاده ، دستگاه شیردوشی تمیز می شود.

محصولات لبنی بزرگ استفاده از ماشین آلات پیچیده تر است که لوله کشی بزرگتر کشیده شده از اتاق شیردوشی به یک تانکر شیر بزرگ. اندازه دستگاه شیردوشی بستگی به اندازه گله دارد.


شیر برقی
روش استفاده از شیر دوش الکتریکی
1. قبل از استفاده ، میلک شیک را بررسی کنید.

به طور منظم تمیز کردن و نگهداری از شیر باعث می شود آن را به خوبی کار برای یک مدت طولانی. این بسیار مهم است که زرق و برق دار, مرتبا تمیز چون شیر خام خشک می شود و این قطعات می چسبد و باعث جمع شدن چرک و اشیاء خارجی دیگر در بخش های مختلف دستگاه می شود و باعث آلوده شدن شیر خواهد بود.

تمیز کردن شیر باید روزانه یا بعد از هر استفاده باشد. نگهداری شیردوشی باید یک بار یا کمتر انجام شود ، روانکاری و روغن کاری شود و هر گونه تعمیر باید انجام شود تا وضعیت خراب نشود.
ضدعفونی منظم شیلنگ (به ویژه در داخل آنها) ، فنجان تانکر و مکش بسیار مهم است. فنجان زمانی که ذخیره می شود باید در یک کیسه یا چیزی پیچیده در اطراف آنها به طوری که آنها را کثیف و یا آلوده می شود.

شیر گاو
2. تمام لوله ها و کلاه ها را به دستگاه وصل کنید.

اطمینان حاصل کنید که لوله ها به درستی متصل می شوند. هر کدام به درستی متصل نیست باعث نشت. قبل از اینکه کلاه را وصل کنید ، مطمئن شوید که واشر به درستی قرار دارد. کلاه خود نیز باید به درستی قرار داده شود تا مشکل آب بندی نداشته باشد.
3. در یوغ میله ، پور برخی از مواد غذایی به طوری که گاو می ایستد وجود دارد و می خورد.

اگر شما یک برنامه شیردوشی به طور منظم, گاو خودش می داند که در آن برای رفتن و ایستادن. فقط مطمئن شوید که گاو جذب نمی شود زمانی که شیردوشی و چمن به راحتی می خورد.
4. پستان گاو را کاملا تمیز کنید.

تمیز با یک دستمال یا دستمال کاغذی تمیز, چرک و خاک در زیر پستان و نوک سینه ها. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، به آرامی اما محکم ، همانطور که با دستان خود شیردوشی می کنید ، نوک پستان خود را از بالا به پایین فشار دهید تا شیر را از آنها بگیرد و چیزهایی را که سر نوک پستان را جمع کرده اید حذف کنید. البته اگر سینه ها آنقدر پر باشد که نوک شیر بچکد ممکن است نیازی به انجام این کار نداشته باشد. دستمال یا حوله را پایین بیاورید.

گاو پستان
5. نوک سینه ها را در محلول ید 70 ٪ غوطه ور کنید.

چند دقیقه صبر کنید تا آب خشک شود ، و سپس با یک دستمال یا حوله خشک شود ، محلول را از نوک پستان اضافه کنید ، آن را خشک کنید ، و سپس دیگر به لمس.
6. شلنگ خلاء را به دهان خلاء بر روی میلک شیک وصل کنید و پمپ خلاء را روشن کنید.

اگر شما یک شیر D-i-v-من, که با یک پریز برق کار می کند, پلاگین آن را در و روشن. اگر پمپ را با یک موتور کوچک اجرا کنید ، به همان شیوه کار می کند. برخی از milkmaids ممکن است نیاز به برخی از زمان برای ایجاد فشار منفی برای مکش و شیردوشی. قبل از متصل کردن فنجان ، فشار باید 0.04 KPA برسد.

به یاد داشته باشید قبل از روشن کردن ، تمام اتصالات وصل شده و امن است.
7. سطل یا مخزن شیر را در کنار قفسه سینه گاو قرار دهید.

نگاهی به مخزن شیر ، به خصوص اگر آن را از آن دسته از مخازن که شما با واگن برقی حمل است ، شما نیاز به قرار دادن بر روی زمین و بستن گاو. این اجازه می دهد تا شما را به دسترسی آسان تر به پستان گاو.

سطل شیر گاو
8. طوری که شلنگ شیر به سمت جلوی پنجه پنجه شیردوشی زیر پستان نگه دارید.

پنجه بخش شیردوشی است که شیر از نوک پستان (مکنده فنجان) جمع آوری و آن را می سازد از طریق یک لوله به ظرف یا مخزن حرکت شیر. هنگامی که پنجه زیر سینه را نگه می دارید ، باید مراقب باشید که فنجان ها به درستی گذاشته شده و در طول شیردوشی از نوک پستان جدا نمی شوند.
9. باز کردن پمپاژ و گوش دادن به مطمئن شوید که آن را می دهد صدا به درستی.

این باید هر نیم تا سه چهارم ثانیه تیک بزنید. بیش از حد گوش نکنید زیرا شما نیاز به نگه داشتن فشار دارید تا بتوانید فنجان را به نوک سینه ها بدون جدا شدن وصل کنید.

گاو شیر ماشین
10. فنجان را یک به یک به نوک سینه ها وصل کنید.

شما باید ابتدا نوک سینه ها را از عقب و سپس جلو وصل کنید ، و اگر شما در سمت چپ گاو هستید ، سمت راست و سپس سمت چپ را وصل کنید. فنجان را به سرعت و به راحتی وصل کنید تا مکش قطع نشود.

راهنمای فنجان را با دست خود به نوک پستان ، به زیر گاو نگاه کنید برای پیدا کردن جایی که به آنها وصل کنید. این باعث می شود کار سریع تر و امن تر.
11. بررسی کنید که آیا شیر می افتد به مخزن یا نه ، و چگونه آن را می افتد.

اگر همه چیز به خوبی می رود به نظاره نشست و استراحت و اجازه دهید دستگاه انجام بقیه کار.

مصرف شیر گاو
12. فنجان ها را هنگام ورود شیر به مخزن تضعیف کنید.

راحت ترین راه برای انجام این کار این است که شلنگ فنجان را بچرخانید ، که باعث می شود فنجان بلافاصله جدا شود.

ماشین, سینه های بزرگ, شیر خودکار یک چهارم شیر مادر است که همه به یک جام و بقیه فنجان همان است جدا شده است اما واحد شیر, انفرادی, این گونه نیست.
13. خاموش کردن میلک شیک و جدا از کلاه از مخزن شیر.

در مقاله قبلی ، شما همچنین می خوانید که بسیار مهم است که شیر را ذخیره کنید و در یک سطل تمیز یا یک ظرف شیر بریزید.

این مراحل را برای گاو دیگر نیز تکرار کنید.
14. تمیز کردن میلک شیک.

یک سطل آب را با چند فنجان محلول تمیز کردن مخلوط کنید (آب سرد بهتر است ). فنجان مکیدن را در سطل آب قرار دهید و میلک شیک را روشن کنید. شیردوشی طول می کشد آب از طریق شیلنگ به مخزن و پاک سازی آنها. همین کار را با آب تمیز بدون محلول تکرار کنید تا محلول شوینده در داخل شیلنگ و مخزن شسته شود.

ماشین شیر گاو الکتریکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ریما حسنقلی

راه پیشنهادی علم برای رسیدن به شادی

راه های رسیدن به شادی و ایجاد این حس خوب در زندگی

همه ما مایل هستیم که احساس شادی را در زندگی تجربه کنیم اما هر کدام راه های مختلفی را برای رسیدن به آن انتخاب می کنیم. در این بخش از نمناک راه های ساده ای را به شما معرفی می کنیم که باعث می شود شادی به زندگی تان راه پیدا کند. 

رسیدن به شادی در زندگی

1. با کسانی باشید که لبخند را به لب شما می آورند :

مطالعات نشان می دهد زمانی که با افراد شاد باشیم، شاد می شویم. پس با کسانی وقت بگذرانید که احساس لذت از زندگی دارند. 

2. به ارزش های خود پایبند باشید:

هر چیزی که باور دارید، همان ارزش های شما در زندگی است و هرچقدر که بیشتر به ارزش های خود در زندگی احترام بگذارید، احساس بهتری نسبت به خودتان خواهید داشت. 

3. خوبی ها را بپذیرید :

به زندگی خود نگاه کنید و هر چیزی را به خاطر عالی نبودن رد نکنید و به خوبی های زندگی خود رجوع کنید و اجازه دهید که خوبی های بیشتری وارد زندگیتان شوند. 

4. بهترین ها را تصور کنید :

از آرزو کردن و تصویر سازی ها نترسید و فکر نکنید که با تصور بهترین ها در زندگی ناامید می شوید و بدایند که تصور کردن اولین اقدام برای دستیابی است. 

5. کارهای مورد علاقه تان را انجام دهید :

نمی توان هر روز را تعطیل بود و به خوش گذرانی پرداخت ، پس سعی کنید که شغل و کارهای خود را طوری انتخاب کنید که عاشق آن ها باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ریما حسنقلی

خطر درمان نشدن شکستگی بینی کودک بعد از 3 روز

شکستگی بینی در کودکان کمتر از نوجوانان اتفاق می افتد زیرا اکثر ضرب دیدگی ها در این دوران منجر به شکستگی نمی شود.

 علائم و خطرات شکستگی بینی کودکان 

شکستگی بینی یک نوع شکاف در استخوان بینی می باشد که معمولاً به دلیل ضرب دیدگی اتفاق می افتد . در شکستگی بینی معمولاً استخوان پل بینی آسیب می بیند . این استخوان در نگه داشتن قسمت بالای بینی کمک کننده است و همچنین غضروف را در قسمت پایین تر نگه می دارد. شکستگی بینی همان شکاف در استخوان بینی است که جداره بینی را تشکیل می دهد. این استخوان، بینی را از سمت چپ به راست متصل می کند و بین غضروف و استخوان های دیگر قرار گرفته است. 

شکستگی بینی کودکان

شکستگی بینی معمولا در نوجوانان بیشتر از کودکان دیده می شود. شکستگی بینی در کودکان معمولاً سخت تر اتفاق می افتد و علت کم بودن آن این است که کودکان معمولاً در فعالیت هایی که موجب شکسته شدن بینی می شود، شرکت نمی کنند. همچنان که سن آن ها بالا می رود ، خطر این مشکل نیز افزایش پیدا می کند. پسران بیشتر از دختران در معرض شکستگی بینی می باشند. شکستگی بینی یکی از رایج ترین شکستگی ها در اجزای صورت از قسمت پایین استخوان بینی است که در این حالت قسمت پایین بینی نازک تر از قسمت بالا می باشد و راحت تر می شکند. 

علائم شکستگی بینی در کودکان چیست؟

نشانه های شکستگی بینی شامل موارد زیر می باشد:

  •  خونریزی بینی
  •  ورم
  •  کبود شدن بینی
  •  کبودی زیر چشم
  •  احساس سوزش هنگام لمس کردن بینی
  •  شنیدن صدا هنگام لمس کردن بینی
  •  مشکلات تنفس از بینی
  •  بدشکل شدن بینی
  •  مشهود بودن آسیب دیدن بینی

علائم شکستگی بینی

شکستگی بینی در کودکان چگونه تشخیص داده می شود؟

اول از همه باید او را نزد درمانگر ببرید و سابقه سلامت او را بررسی کنید و سپس جزئیات ضرب دیدگی از شما پرسیده می شود و بعد کودک تان را تحت معاینه قرار می دهند که معمولاً این معاینه از داخل و بیرون بینی انجام می گیرد زیرا شکستگی بینی اغلب همراه با آسیب دیدگی اتفاق می افتد و ممکن است که به دلیل جراحت دندان و چشم ها نیز به وجود بیاید.

معمولا استفاده از آزمایش های اشعه ایکس به تشخیص این مورد کمک نخواهد کرد و بهتر است که کودک را تحت آزمایش های تصویربرداری مثل سی تی اسکن قرار دهند تا اطلاعات دقیق تری از آسیب دیدگی به دست آورند. 

خطر درمان نشدن شکستگی بینی کودک بعد از 3 روز

چنانچه شکستگی تیغه بینی کودکان و گاها بزرگسالان 3 روز و بیشتر باقی بماند، باعث از بین رفتن سلول های غضروفی بینی شده و موجب بدشکلی هایی در آن می شود.  

سختی های بعد از شکستگی بینی در کودکان چیست؟

شکستگی بینی در کودکان گاهی اوقات می تواند توسط رعایت بعضی از نکات جلوگیری شود اما سختی های آن بستگی به شدت آسیب دیدگی دارد که در صورت درمان نشدن ، مشکلاتی را به وجود می آورد که موارد زیر را شامل می شود: 

  •  خونریزی شدید بینی
  •  عفونت مغزی یا بافت اطراف مغز
  •  اتصال غیر طبیعی بین دهان و حفره های بینی
  •  بهبود نیافتن استخوان بینی
  •  بدشکل شدن بینی
  •  چرک کردن جداره بینی
  •  تومور جداره بینی
  •  بسته شدن غدد اشکی 

وضعیت های بالا معمولاً نیاز به درمان های اضافه تر مثل مصرف آنتی بیوتیک ها یا جراحی های بیشتر دارد. نوزادانی که به شکستگی بینی دچار می شوند نیز همچنین ممکن است مشکلات تنفسی را تجربه کنند زیرا نوزادان دهان کوچکی دارند و نمی توانند از دهان نفس بکشند. این کودکان باید هر چه سریع تر تحت درمان قرار بگیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ریما حسنقلی

قوی ترین و بهترین کلمات تبلیغاتی دنیا

تبلیغات جزء جدایی ناپذیر شغل کارفرما بشمار میرود و آگاهی از کلمات تبلیغاتی بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب دارد.

قوی ترین و بهترین کلمات تبلیغاتی برای افزایش فروش

آغاز و هدایت یک کار پردرآمد و موفق با یک تبلیغات حرفه ای و درست نتیجه و تاثیری دو چندان خواهد داشت که در این راه کلماتی هستند که به عنوان قوی ترین ها برای جلب مشتری عمل می کنند. تبلیغات در طی سالها تغییرات بسیاری داشته است اما کلمات موثر استفاده شده همچنان ثابت و یکه تاز باقی مانده اند.

کلمات تبلیغاتی

در واقع موسسه جامعه شناسی دانشگاه یالی تحقیقات و مطالعات فراوانی در این زمینه به دست آورده است که در قانع کردن مشتری و جلب نظر آن تاثیری فوق العاده دارد. 

کلمات کوتاه تبلیغاتی

کلمات تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار در بیزینس

لیست کلمات قدرتمند در تبلیغات: 

1. جدید:

خود ما همیشه در همه جا و در هر زمینه ای به دنبال یافتن جدید ترین ها هستیم.برای انتخاب ک گوشی تلفن همراه مدلهای تازه به بازار آمده را در صدر انتخاب خود قرار می دهیم چرا که کلمه جدید را به همراه دارد.ماشین جدید- کفش جدید- مدل لباس جدید- مزه جدید- بوی جدید و هزاران جدید دیگر همان هایی که اششتیاق خرید ایجاد می کنند. 

کلماتی برای تبلیغات

تجارتی موفق با بهترین کلمات جذاب تبلیغاتی

2. ذخیره:

چه کسی خواهان ذخیره کردن پول و وقت نیست؟ 99% ما خواهان ذخیره و حفط پول هایمان هستیم چرا که حفظ سرمایه ایجاد احساس قدرت را همراه دارد. قانونی بین پولدارترین ها حاکم هست و آنهم خرید اجناس و کلای گران است میدانید چرا؟

به دلیل اینکه در تبلیغات اجناس با ارزش و ماندگار اینطور عمل می شود که اگر به فکر ذخیره و حفظ سرمایه خود هستید و اگر وقتتان برایتان اهمیت دارد و به هر قیمتی حاضر به از دست دادن آن نیستید از این فرصت خرید استفاده کنید. 

کلمه های موثر در تبلیغات

موفق ترین کلمات تاثیر گذار تبلیغاتی

کلمات تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار

3. ضمانت:

زمانی که لغت ضمانت به چشم می خورد حس اطمینان در خرید برای مشتری و حتی تحریک برای خرید کالای مورد تضمین به وجود می آید. 

4. نتیجه:

اگر شما به مشتری قول نتیجه بدهید این عاملی در موفقیت شما را ثابت می کند و به این دلیل مشتری شانس این را در خود می بیند که با خرید به نتیجه که همان هدف اصلی است برسد.

کلمه های تبلیغی عالی

کارآمد ترین کلمات موثر تبلیغاتی

5. کشف:

کلمه ای محکم در ثبت علمی بودن و معتبر بودن محصول ، مشتری با این تیتر در قدم اول به این فکر می کند که این محصول صرف وقت و علم و تخصص را به خود اختصاص داده پس حتما ارزش مطالع- امتحان و در نهایت خرید را خواهد داشت .

6. عشق و علاقه:

این کلمه که به تنهایی هزاران معنا و مفهوم را دارد در فکر و احساس فرد نفوذ می کند دقت کنید اگر بر روی جعبه کفشی این عبارت ثبت شود حس دوستانه و نزدیکی با تولید کننده را ایجاد می کند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ریما حسنقلی

ساعت پایان کار کسب و کارهای غیرضروری 6 بعدازظهر است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه امروز (شنبه 17 آبان ) ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اظهار کرد:مردم نزدیک 9 ماه است که با بیماری و ویروس کرونا روبرو بودند و با مشکلات فراوانی مواجه شدند به خصوص در موج سوم که همه گیری بیشتر و ابتلا شدیدتر بود؛ در همه دنیا این چنین شرایطی را داشتیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با همکاری یکدیگر و چارچوب هایی که ستاد مصوب و قرارگاه اجرا می کند به تدریج شاهد کاهش این شرایط باشیم، افزود:همانطور که مردم سطح مراعات خود را بالا می برند و موارد ضروری را ستاد تصویب می کند، امیدواریم شاهد آرامش بیشتری در جامعه باشیم.

رییس جمهور تاکید کرد:مردم ما در طول سه سال گذشته با تروریسم اقتصادی مواجه بودند در این زمینه مقاومت، صبر و ایستادگی شایسته ای را نشان دادند. تصمیم کشور ما همیشه روشن بوده و در هر شرایطی که باشد ملت مقاومت و صبوری خود را ادامه می دهد تا طرف مقابل در برابر قانون و مقررات سر فرود آورد.

روحانی ادامه داد:امیدواریم شرایط به گونه ای باشد که تحریم کنندگان متوجه شده باشند که راهشان، راه نادرست و ناصحیحی بوده و به هیچ عنوان به اهداف خود دست نخواهند یافت و این تجربه سه ساله برای آنها درسی باشد که دولت آینده آمریکا در برابر قانون و مقررات تسلیم باشد و به همه تعهدات خود برگردد و مردم پاداش صبر و مقاومت و ایستادگی خود را لمس کنند و ببینند.

رییس جمهور با اشاره به شکل گیری موج جدید کرونا در کشور گفت:با توجه به موج جدید و شرایطی که امروز با آن مواجه هستیم، هم در این جلسه و هم در جلسه گذشته به این نتیجه رسیدیم که برای اجرای دقیق تر و شدیدتر پروتکل های بهداشتی نیاز داریم که تمهیداتی بیشتری را مدنظر قرار دهیم.

روحانی افزود:موضوع کرونا فقط موضوع سلامت نیست، مهمترین مساله، سلامت مردم است اما معیشت مردم و فرهنگ جامعه و همه اینها تحت تاثیر هستند و ما باید یک مراعات زنجیره وار را انجام دهیم. یعنی مراعات یکی از پروتکل ها ما را به مقصد نمی رساند.

وی یادآور شد:ماسک زدن بسیار حائز اهمیت است و پروتکل مهمی است اما در عین حال تنها اکتفا به ماسک نمی تواند ما را به نتیجه نهایی برساند، بلکه ما نیاز داریم به اینکه فاصله گذاری اجتماعی را هم مورد مراعات قرار دهیم.

روحانی افزود:برای اینکه اجتماعات کاهش پیدا کند و فاصله فیزیکی بیشتر شود، تنها با قانون و مقررات ما حتما به نتیجه نهایی نمی رسیم مردم باید در این زمینه ما را یاری کنند.

رییس جمهور با بیان اینکه مشکلی که الان با آن مواجه هستیم اجتماعات خانوادگی و دورهمی هاست، گفت:مخصوصا فصل زمستان هم در سنت ایرانی معمول تر و شب ها طولانی تر است و این اجتماعات، اجتماعات بیشتری است. به همین دلیل ما در این زمینه گفته ایم که قرارگاه بررسی هایی را این هفته انجام دهد و اگر مقرراتی لازم است برای هفته بعد در این جلسه تصویب کنیم.

وی با اشاره به مشکلات تهویه هوا در فضاهای سرپوشیده تاکید کرد:در زمستان غیر از آنفلوآنزا و سرماخوردگی، مردم ناچار هستند در فضای سربسته قرار بگیرند و این فضاها، مشکلاتی را ایجاد می کند و به همین دلیل در فضاهای بسته باید پروتکل ها را دقیق تر مراعات کنیم و زمان اجتماعات را در فضای بسته کوتاه کنیم.

رییس جمهور گفت:بر اساس حقوق شهروندی مردم در انتخاب محل سکونت به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت آزاد هستند و بر اساس حقوق شهروندی حضور در جامعه و اجتماعات برای مردم آزاد است ولی این حق یک قیدی دارد و آن قید این است که این حقوق به سلامت مردم و جامعه لطمه نزند.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت جامعه مهمترین اصل در حقوق شهروندی است، افزود:در حقوق شهروندی باید به این اصل بنیادی توجه کنیم که حفظ سلامت جامعه و مردم، مهمترین اصلی است که به عنوان مادر ماده قانونی این حقوق باید در نظر گرفته شده و همه آن را مراعات کنیم.

روحانی با بیان اینکه فقط حقوق شهروندی در جامعه مهم نیست بلکه در کنارش تکالیف شهروندی و مسوولیت های اجتماعی هم وجود دارد، اظهار کرد:تمام تلاش دولت این است که تولید بتواند مسیر خود را ادامه داده و معیشت مردم دچار مشکل نشود اما سلامت مردم هم تامین شده و تلاش ما در تصمیمات حول همه این محورها است.

رییس جمهور با یادآوری اینکه ارتباطات اجتماعی چهره به چهره باید به ارتباطات الکترونیکی و مجازی بدل شود، تصریح کرد:در ارتباطات مربوط به مشورت ، تصمیم گیری ها، اقدامات اداری و مسائل معیشتی تا جایی که می توانیم مسیر را به فضای مجازی ببریم تا از این شرایط عبور کنیم.

وی تأکید کرد:نیروهای مسلح، مساجد، مردم، بسیج و همه نهادها باید به میدان بیایند تا از این شرایط عبور کنیم. آمار امروز مطلوب نیست ولی درباره مراکز استان ها و 43 شهرستان که 46 شهرستان به آن اضافه شد، می توانیم آثار مثبت را در هفته های آینده ببینیم و در عین حال، ممکن است نیازمند محدودیت هایی باشیم.

روحانی همچنین اعلام کرد:محدودیت مهمی که امروز تصویب شد، مربوط به فعالیت کسب و کار در غیر از موارد ضروری و بخش اول مانند مواد غذایی و داروخانه ها است. در مشاغل دوم، سوم و چهارم از 20 آبان تا 20 آذر، این مشاغل باید فعالیت شان 6 بعد از ظهر برای تهران، مراکز استان ها، شهرهای پرخطر و سایر مناطق به پایان برسد.

وی افزود:موارد دیگری هم است که قرار است قرارگاه آنها را بررسی کند تا در هفته دیگر در ستاد ملی مقابله با کرونا مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

 

نمناک / ایسنا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ریما حسنقلی

گوشت هم ارزان شد!!!

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت هر کیلوگرم ران تازه گوسفندی (بسته بندی در محل) از 149 هزار تومان به 134 هزار تومان، کف دست تازه گوسفندی از 147 هزار تومان به 134 هزار تومان و سردست تازه گوسفندی از 119 هزار و 700 تومان به 114 هزار تومان رسید.

همچنین، قیمت هر کیلوگرم گوسفندی خورشتی از 159 هزار تومان به 149 هزار تومان، گوسفندی مخلوط از 121 هزار و 700 تومان به 116 هزار تومان و شقه گوسفندی نیز از 121 هزار و 700 تومان به 116 هزار تومان کاهش پیدا کرد.

گفتنی است، قیمت هر کیلوگرم ران تازه گوساله (بسته بندی در محل) از 124 هزار تومان به 119 هزار تومان، سردست تازه گوساله از 122 هزار و 500 تومان به 117 هزار و 500 تومان و چرخ کرده مخلوط از 91 هزار تومان به 79 هزار و 800 تومان رسیده است.

 

تسنیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ریما حسنقلی

سیر نزولی حداقل 2 ماهه قیمت خودرو

موج تازه کاهش نرخ ارز متاثر از نتیجه انتخابات آمریکا و رشد بی رویه قیمت کاغذ و ماشین مهاجران از گذشته باعث کاهش قیمت ها در بازار بی مشتری خودرو است.

اخبار:افزایش قیمت خودرو طی چند ماه گذشته و کاهش قدرت خرید مشتریان در این زمینه تشدید رکود حاکم بر بازار ارائه شده است که این روزها حتی کاهش نرخ ارز و افت 15 تا 200میلیون ایران قیمت برخی از خودروهای داخلی و وارداتی نیز قادر به آشتی مشتریان با بازار خودرو نداشته است. اگر چه صدای زنگ کاهش قیمت خودرو موجب تکاپوی کارگزار برای فروش خودروهای صفرکیلومتر حتی ارائه تخفیف بیشتر اما به دلیل نزولی بودن روند قیمت ، خریداری شده کمتر به دلیل امکان کاهش بیشتر قیمت ها ، و غیره. برای خرید خودرو, خطر می کند. این شرایط این امکان را برای خریداران واقعی به جلو نگاه به کاهش قیمت بیشتر حتی با کاهش نسبی قیمت ساخته اند. از سوی دیگر موج ارزانی خودرو در نتیجه افزایش تعداد فروش و تقلا برای فروشندگان وسایل نقلیه صفرکیلومتری در فضای مجازی که صاحبان آنها تا 2هفته پیش به انتظار یک موج تورم ناشی از قیمت دلار با انتخاب مجدد مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات آمریکا خودرو دپو کرده اند. رای پراید111 که در شرکت به سمت بالا قیمت به مرز 160 میلیون تومان و یا پژو206 تیپ2 به مرز 250میلیون تومان نزدیک شده بود در این روز به ترتیب به 115 تا 120 و 219 220 میلیون تومان کاهش می یابد و برخی از فعالان بازار احتمال کاهش قیمت پراید111 کمتر از 100میلیون تومان در صورت تداوم سیر نزولی نرخ ارز خبر داد.

تندتر پالس ، پایین تر از قیمت ماشین

بررسی قیمت خودرو در روزهای پایانی هفته گذشته و ابتدای هفته نشان داد نزولی قیمت خودروهای پرتیراژی است که در طول چند ماه گذشته روند افزایش قیمت آن نقل قول مراسم اغلب خانواده ها بود. این کاهش قیمت در شرایطی که خودروسازان موفق به دریافت مجوز افزایش قیمت از شورای رقابت های جدید برای برخی از محصولات خود را اعلام کرده اند وجود دارد که تخمین زده می شود بیش از 30 درصد برخی از این خودروها توسط خودروسازان ، ، با این حال با حاشیه قیمت از بازار فاصله قابل توجهی است و همان قیمت باعث بخت و اقبال از خریداران به گام در وسایل نقلیه جدید از پیش ثبت شده ، قیمت های داخلی افزایش یافته است ، جدید است. تب خشم ، از دست دادن ، قیمت ، کاغذ ، خودرو ، عدم وجود این رقم ، که ، مانند تغییر قیمت روزانه و ساعتی از ماشین در طول زمان برآورد شده است. این روزها نیز افت 10 الی 200میلیون قیمت برخی از خودروهای داخلی و خارجی را مشاهده می کنیم.

فروکش اثرات روانی تحولات سیاسی

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان از گفت و گو با واشنگتن پست اعلام کرده بود که اگر کاهش قیمت دلار به محدوده کمتر از 20هزار تومان, قیمت کاغذ در بازار خودرو شکسته خواهد شد. گفت: موتمنی تاکید رسیدن نرخ ارز به محدوده حتی احتمال کاهش قیمت هر دستگاه پراید کمتر از 100میلیون دلار نیز وجود دارد; در واقع با تخلیه حباب دلار نرخ ارز و کاهش فاصله نرخ مصوب و حاشیه بازار خودرو, قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی واقعی خود نزدیک می شود. اما با وجود کاهش قیمت خودروهای برخی از کارشناسان بر این باورند که تاثیر روانی تحولات سیاسی آمریکا در کاهش نرخ ارز و تداوم سیر نزولی قیمت خودرو نیز مقطعی خواهد بود ... که استاد دانشکده مهندسی خودرو دانشگاه علم و صنعت با اشاره به آن گفت:تغییرات اخیر در فضای سیاسی بین المللی ، نمی تواند به عنوان محبوب مردم فکر می کنم از مزایای اقتصاد باشد ؛ که در خوشبینانه ترین حالت نرخ دلار در محدوده 20هزار تومان تثبیت شده است و این میزان نمی توان انتظار کاهش شدید قیمت ها در بازار خودرو و کالاهای دیگر بودند. امیرحسن قدرت مقاومت فعالان بازار خودرو در مقابل سیر نزولی قیمت و گفت:در این شرایط اگر قیمت خودرو در بازار به 600 میلیون تومان رسیده و امکان کاهش نرخ آن به نصف مقدار که وجود دارد این است که شرکت کنندگان در بازار در مقابل کاهش قیمت مقاومت می تواند کار کند. به گفته وی در هفته های آینده, چند, حباب قیمتی خودرو به خصوص خودروهای خارجی مرخص می شود اما در مجموع قیمت تمام ماشین ها متناسب با نرخ ارز دلار کاهش خواهد یافت نمی شود. گول زدن از تاثیر این شرایط در رکود شدید بازار خودرو, و گفت:زمانی که مردم انتظار دارند که قیمت خودرو در حال سقوط بیشتر خواهد شد.... خرید یک وسیله نقلیه ، رد کرده است ، و این رکود اقتصادی را تشدید کرده است ، حاکم بر بازار می تواند باشد. با این روند کاهش قیمت ها و تشدید رکود بازار خودرو در ماه های آینده قابل پیش بینی است. نعمت الله کاشانی، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان نیز با اشاره به سیر نزولی قیمت خودروهای داخلی از اواسط هفته گذشته گفت: "از دست دادن 10 تا 15میلیونی قیمت اتومبیل های داخلی, و غیره. در حال سقوط به 50میلیون تومانی خودروهای مونتاژی و کاهش بیش از 200میلیون ایران, قیمت ماشین های خارجی که از اواسط هفته گذشته آغاز شده بود در اولین روز از هفته جاری نیز با شدت بیشتری ادامه داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ریما حسنقلی

بارش باران در غرب، شمال غرب و استان های ساحلی خزر

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در غرب و شمال غرب استان های ساحلی دریای خزر و برخی نقاط جنوب غرب پیش بینی می شود.

اخبار: امروز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در غرب و شمال غرب استان های ساحلی دریای خزر و برخی نقاط جنوب شرق جزایر واقع در خلیج فارس ، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و استان های واقع در دامنه های زاگرس پیش بینی می شود.

در ارتفاعات شمال غربی و شمال شرقی کشور نیز در ارتفاعات البرز مرکزی بارش برف خواهیم داشت.

آسمان تهران نیمه ابری به ابری است, گاهی اوقات باد شدید در طول چند ساعت از بارش پراکنده پیش بینی.

امروزه شدت بارش در مناطق شمالی و شمالی کاهش یافته و دامنه بارش به گلستان ، خراسان شمالی و خراسان شمالی رضوی می رسد.

دوشنبه ، بارش در نوار شمالی کاهش خواهد یافت و فعالیت اصلی سیستم در غرب و جنوب غرب کشور است. در غرب لرستان ، ایلام و غرب کردستان میزان بارش قابل توجه خواهد بود. سه شنبه علاوه بر این مناطق در دامنه های جنوبی البرز بارش نیز پیش بینی شده است.

بعد از ظهر دوشنبه ، بارش در دامنه های جنوبی البرز ، بخش هایی از مرکز ، شمال شرقی و همچنین در سواحل غرب دریای خزر رخ می دهد. چهارشنبه خواهد بود که فعالیت اصلی سیستم بارش در نوار شمالی و بخش هایی از غرب, جنوب غرب.

امروزه و فردا در شمال شرق و شرق کشور ، ضربات شدید باد و دمای 5 تا 8 درجه پیش بینی شده است.
چگونه یک ساده و خوشمزه خانگی" کیک شب " مرگ تلخ عروس و داماد 5 دقیقه پس از عروسی! + تصاویر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ریما حسنقلی

شکست ماریتیمو با حضور عابدزاده و علی علیپور

تیم فوتبال ماریتیمو در هفته هفتم لیگ فوتبال پرتغال مقابل حریف خود شکست خورد.

مهر:در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم ماریتیمو با حضور امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی خود به مصاف تیم فامالیسائو رفت و در نهایت با نتیجه یک به دو شکست خورد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که ماریتیمو ابتدا از رقیبش پیش افتاد اما در همان نیمه نخست دو گل دریافت کرد تا کار را با شکست به اتمام برساند.

علی علیپور مهاجم ایرانی تیم ماریتیمو در دقیقه 79 وارد زمین شد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود.

در دیگر بازی این هفته تیم سانتاکلارا در حالی که شهریار مغانلو مهاجم ایرانی خود را در اختیار نداشت، با نتیجه دو بر صفر مقابل توندلا شکست خورد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ریما حسنقلی

هزینه زندگی در تهران، 1.5برابر دیگر استان ها

معاون مدیریت توسعه و منابع استاندار تهران گفت: هزینه زندگی در استان 1.5 برابر سایر استان ها است.

معاون:معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: هزینه های زندگی در این استان 1.5 برابر دیگر استان میزبان در حالی که درآمد کارکنان دولت استانی در آن متناسب با هزینه ها است که خدمات در استانهای دیگر نیز دارند و حدود نیمی از کل مالیات کشور به کشور.

"غلامرضا عباس پاشا گفت:بحث تامین و تخصیص منابع استان تهران در برابر سایر استان ها دیده شده است در حالی که هزینه های زندگی مردم و خدمات ارائه شده در تهران با سایر نقاط کشور یکسان نیست.

او یادآورشد: حتی از لحاظ جمعیت ، ساختار و حتی نیروی انسانی ، و غیره. گاهی اوقات می توان مشاهده کرد که در منابع بحث ، تهران ، ایران ، کمتر از سایر استان ها در نظر گرفته می شود.

عباس پاشا اظهار داشت: تا کنون آنچه که در استان تهران نجات یافته است ، مشارکت بخش خصوصی است که مسائل مربوط به آن پوشیده شده و در تهران دیده نمی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: نگرانی ها و خواسته های امروز فرماندار و شهرستان با توجه به هزینه 1.5 برابری زندگی در تهران است که از منابع استان در سطح وزارتخانه ها باید در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد که تقاضای جدی تهران این است که بودجه فرماندار باید ملی باشد و نگاهی ملی به آن داشته باشد.

عباس پاشا تصریح کرد: تهران بیش از 50 درصد از درآمدهای مالیاتی کشور را تامین می کند ، انتظار می رود که این امر در زمان تخصیص منابع مورد توجه قرار گیرد.

این مقام تاکید کرد:اعتقاد ما بر این است که تهران باید نسبت به دیگر استانها رشد قوی که به دلیل سربار خدمات تقاضا در دیگر نقاط کشور وارد استان می شود و در عمل از تهران به تمام نقاط کشور در خدمت.

وی اظهار داشت: حق مردم استان تهران این است که حداقل به اندازه سهم خود رشد کنند و نه بیشتر ، و بودجه داشته باشند.

عباس پاشا تاکید کرد:اگر منابع مالی و اعتباری برای این استان متناسب با سهم جمعیت و درآمد آن باید در نظر گرفته شود بدون شک شما می توانید ببینید تحولات بخش اداری و زیرساخت و توسعه, تهران.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: استان خواستار اصلاح بودجه را متناسب با جمعیت و هزینه های زندگی است که با تحقق آن می توان شاهد تحول در استان تهران. استان تهران سالانه بیش از 52 درصد از درآمدهای مالیاتی کشور را تامین و محقق کند در حالی که نرخ بازگشت منابع آن به گفته کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی تهران ، , به 2.5 در صد, همچنین به نظر نمی رسد.

شهر تهران نزدیک به هشت میلیون و استان تهران بیش از 14 میلیون نفر از جمعیت که معادل 18 درصد از کل جمعیت این کشور در نظر گرفته شده است در حالی که این منطقه از استان به 0.9 درصد از مساحت کشور به نظر می رسد.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ریما حسنقلی