کافه و کافه شهر تهران. هر منطقه 0 را از شهر 0 برای پیاده روی انتخاب کنید 0 برای استراحت و رفع خستگی کافه ها یا خانه های چای پیدا خواهید کرد. اما کافه هایی نیز وجود دارند که به دلیل منوی منحصر به فرد یا محیط خاص و دلپذیر محبوب و محبوب هستند. در سه ماهه بعدی کافه 0 رستوران معروف روباز تهران را میشناسیم 0 در هر ساعت از شبانه روز میتوانید بروید و گرما مزاحم شما نشود 0

عمارت در کلاه عمارتی باشکوه و زیبا در محوطه خیابان اندرزگو زمانی محل شاد ناصرالدین شاه قاجار بود. این عمارت به همراه باغ سرسبز خود سالها در دست انجمن خوشنویسان ایران بوده است.

قهوه 0 نوار چای 0 بخشی از این عمارت در کلاه است, و باغ به متصل 0. صاحبان کافه 0 این فرصت را داشتند که هم از قسمت عمارت تاریخی و هم از نام ساختمان کافه استفاده کنند و همچنین از باغ به عنوان نمای بیرونی کافه استفاده کنند. این یک کافه از 1387.it شروع می شود, کار می کند در این زمان. تاکنون مشتریان و گردشگران تا حد زیادی موفق به جذب طرف خود شده اند.

نمای بیرونی کافه درست بین باغ های عمارت واقع شده است. گفته می شود که جایی که صفحات رشد یافته توسط قلب مطابق با الزامات مهمان نوازی هستند و خنکی را برای راحتی فراهم می کنند. میز و صندلی: 0 فضای بیرونی از فلز ساخته شده است و کوسن ها برای راحتی روی و پشت صندلی ها قرار می گیرند.