اگر شما به دنبال برای بهترین راهنمایی پخت و پز, ما انتخاب کرده اید 32 نکات مهم تر برای شما پس از گشت و گذار در اینترنت و با استفاده از کسب و کار آشپزی معروف.

۱-استفاده از ادویه های مختلف. مجموعه ای متنوع از مواد تشکیل دهنده (از جمله کشمش ، زیره، دارچین، هویج و گوجه فرنگی)

۲-هر قطعه را امتحان کنید. درمان تمام قطعات از مواد غذایی به عنوان یک تکه گوشت خوشمزه, هنگامی که شما ترکیب قطعات را با ادویه جات ترشی جات و طعم با هم مخلوط کنید.

* این نمک و سرکه اساس پخت و پز است. شما ممکن است تعجب, اما بسیاری از آشپز بر این باورند که تنها نمک می توانید ظروف تمیز و اضافه کردن سرکه به آن اگر شما می خواهید برای تمیز کردن بیشتر.

۴-اغلب با استفاده از سبزیجات ، گیاهان مانند سس گوجه ، گشنیز و ریحان میتوان به جای سالاد یک سالاد خوشمزه تهیه نمود.

۵-به عنوان جایگزینی برای سس مایونز کرم با آووکادو ، که برای جایگزینی مفیدتر است. (عکس)
انواع فتوفون آشپزخانه

Taiyun Balu ، آشپز (نام رستوران) ، دارای یک روش آموزش مناسب است که به شما اجازه می دهد مهارت های خود را بهبود ببخشید و حرکات خود را تکرار کنید.

* ذره-گوشت را قبل از پخت خشک کنید ، آن را با نمک برای چند ساعت یا حتی چند روز بپوشانید ، این به جذب نمک و رطوبت توسط گوشت کمک می کند. این روش باعث می شود گوشت خوشمزه تر پس از سرخ کردن از گوشت شور پس از پخت و پز.

۲-قبل از افزودن روغن تابه را پیش گرم کنید. این مانع از روغن gorenje از سوختن. نکته دیگر: به جای کاهش شعله, حذف تابه از گاز برای کاهش گرما از شعله. با استفاده از این ، شما می توانید حرارت کمتر دشوار است.

پارتی تایون نمیتونه بدون اینا تو آشپزخونه کار کنه داشتن محصولات حریص زیر برای بسیاری از محصولات شاد لازم است.

۴-تخم مرغ را فراموش نکنید. تخم مرغ یک منبع ارزان پروتئین است. 25 راه های زیادی برای خوردن تخم مرغ خوشمزه برای شام. (عکس)

پخت و پز مواد غذایی

آشپز denamario موتزارلا خانگی را برای شرکت کنندگان در جشنواره آشپزی برای زندگی آماده می کند.
نکات مهم برای پخت و پز

برای حفظ سفیدی برنج ، هنگام پخت و پز چند قطره آب لیمو را به آب برنج اضافه کنید.
بهترین راه برای باز کردن ماهی یخ برای قرار دادن ماهی در شیر است. شیر طعم یخی ماهی را از بین می برد و طعم تازه ای به آن می دهد.
برای جلوگیری از پاشش کیک همراه با میوه های خشک و یا کشمش ، به آرامی آنها را در آرد خیس، و سپس اضافه کردن مایه ماست به کیک.
اضافه کردن نمک به گوشت خام قبل از پخت طعم آن را حذف می کند ، در حالی که اضافه کردن مقدار کمی نمک به ماهی قبل از پخت طعم آن را افزایش می دهد.
هنگام پخت سبزیجات یا گوشت، در پایان کار ، مقدار کمی شکر ، عسل یا آب را برای لعاب اضافه کنید و طعم آن را بهبود بخشید.
چاشنی ماکارونی را در انتهای غذا اضافه کنید ، زیرا گرما طعم آن را از بین می برد.
هنگامی که سالاد را برش می دهید ، با استفاده از چاقو رنگ گوشه های برش سالاد را تغییر می دهد ، بنابراین سالاد را با دست قطع کنید.
قبل از پختن ظرف در کوره، سیخ و ماشین کوره را روان کنید.
استفاده از یک قاشق شیاردار هنگام ریختن یک ورق کیک به قالب جلوگیری از تشکیل حباب.
اضافه کردن یک قاشق غذاخوری سرکه به روغن در هنگام سرخ کردن دونات مانع از جذب روغن می شود.
برای تازه کردن سبزیجات ، آن را به آب سرد حاوی آب لیمو کمی بریزید.
دانه های سیر 6 و یک جعفری کوچک را روی 115 گرم کره بمالید و به تنه درخت اضافه کنید . کره را در پلاستیک قرار دهید و آن را در فریزر قرار دهید. این روغن را می توان در گوشت ، سبزیجات یا نان استفاده کرد.
هنگام استفاده از کره در پخت ، روغن کمی به آن اضافه کنید تا کره سوختگی نداشته باشد.
برای طبخ تخم مرغ ، آنها را در آب جوش قرار دهید ، و سپس حرارت را کاهش دهید. این روش پوسته تخم مرغ را از ترک خوردگی جلوگیری می کند.
اگر قصد دارید ماهی را بیش از یک روز یخ بزنید ، سپس آن را با نمک و زردچوبه به دقت گسترش دهید و سپس آن را مسدود کنید.
برای جلوگیری از حمله حشرات ، چند دانه میخک را به ظرف با لوبیا اضافه کنید.
برای افزایش عمر مفید قهوه ، آن را در یک ظرف بسته و سپس در یخچال قرار دهید.
سفیده تخم مرغ منجمد کف را بهتر می کند.
برای حفظ سفیدی برنج ، هنگام پخت و پز چند قطره آب لیمو را به آب برنج اضافه کنید.

نکات مهم دیگر

اجتناب از ظروف آلومینیومی سیاه و سفید: هنگام پخت و پز و آموزش آشپزی لوبیا در یک ظرف، چند قطره سرکه یا آب لیمو اضافه کنید ... با تشکر از این ، رنگ سفید در داخل شما باقی می ماند ، و طعم و مزه تکه ها بهتر می شود.

اگر می خواهید آب به جوش سریع تر: اگر شما در عجله هستند و می خواهند آب در تابه به جوش سریع تر ، کمی نمک به آن اضافه کنید.

آب جوش سریع برای سماور: اگر می خواهید آب را برای سماور بجوشانید ، ابتدا سماور را به نصف آب برسانید. پس از گرمایش ، آب باقی مانده را به سماور بریزید.

پخت و پز خوب

راهنمایی در مورد خشک لیمو: مادران ما آموخته اند که هنگامی که شما می خواهید خشک لیمو استفاده می شود در مواد غذایی ما را چند سوراخ در آنها, اما بهتر است به جای سوراخ در لیمو را از وسط دو نیمه و آنها را به عنوان اگر تلخی بود که تلخی بدون هسته یکی از اولین چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که مطمئن شوید که لیمو خیس می شد در آب شب قبل از .سعی نکنید از پودر لیمو استفاده کنید ، زیرا خورش شما را مات می کند .

چگونه فلفل گرم را از فلفل شیرین تشخیص دهیم: فلفل داغ به دلیل دانه های داخل آن ، فلفل ها از یکدیگر متفاوت هستند ، برخی از آنها تند هستند و دیگران شیرین هستند. معمولا ، با توجه به ظاهر فلفل ، به یک تیز می رسد ، اگر فلفل کوچک باشد ، معمولا تندتر است . یا اگر فلفل تازه نیست ، اما چروکیده و رنگ تیره تند تر است. اگر فلفل براق باشد ، معمولا تند تر از بوی فلفل است ، همچنین می تواند تند باشد. اگر می خواهید فلفل خود را به کمتر تند, حذف دانه از فلفل.

اجتناب از dumplings: برای جلوگیری از dumplings خود را از disintegrating در آب ، کمی آرد و تخم مرغ را به آنها اضافه کنید و حرارت را افزایش می دهد.

اگر غذا با فلفل شما آن را دوست داشت بیشتر: به اندازه یک رستوران, و این است که چند دقیقه قبل از غذا خوردن و حذف از گرما و اضافه کردن آب لیمو ترش بریزید و خوب مخلوط کنید. این فوق العاده است که مواد غذایی تندی از دست خواهد رفت.

اگر حبوبات بدون نمک هستند: اگر حبوبات خود را بدون نمک هستند, هرگز آنها را با نمک خشک نم نم; بهتر است به حل مقدار مورد نیاز از نمک در آبجو, و سپس آن را بریزید به حبوبات پخته شده . نمک در همه جا به جای حبوبات می رود.

توجه داشته باشید در مورد سریع: به خاطر داشته باشید که شما هرگز نباید هر گونه zvdpzy که خاموش می شوند ، شما آب بریزید ، چرا که زمان خطرناک است ، و آن را ندارد ... تحول اولیه پخت و پز به اواخر پخت و پز و سایر محصولات غذایی در ابتدای روز!

1. هرگز ادویه جات ترشی جات در قفسه بالای سیلندر گاز ذخیره, زیرا آنها عطر و طعم خود را از دست با توجه به درجه حرارت بالا. در عوض ، ادویه جات ترشی جات باید در یک محل خنک و خشک ذخیره شود.

2-برای پیدا کردن اینکه آیا برنج پخته شده است یا نه ، دانه خود را زیر دندان قرار دهید. اگر مغز برنج کمی سفت و یا به دندان های خود گیر کرده بودند, به این معنا که, او کاملا آماده نشده است.

3-اگر شما در حال آماده سازی مواد غذایی برای اولین بار, دستورالعمل دقیقا دنبال. دفعه بعد ، شما می توانید مقدار مواد و نوع آنها را با توجه به خلق و خوی خود تغییر دهید.

4. همیشه طبخ ماکارونی برای یک دقیقه کمتر از آن طول می کشد برای پخت و اجازه دهید آن را با سس طبخ.

5-اگر شما فکر می کنم که سس ماکارونی کمی خشن است, و شما می خواهید به آن گریس, برخی از آب ماکارونی و آن را به آن اضافه کنید.

6-اگر می خواهید آب را در تابه جوش زودتر ، آن را با درب ببندید. (بسیاری از خانم ها این نکته را مشاهده نمی!)

7-هنگام تهیه کوکی ها ، خمیر را تا حد امکان لمس نکنید. این می تواند به این واقعیت منجر شود که خمیر سفت می شود.

8-اگر شما می خواهید یک پایین بزرگ از تابه ، کمی خیس نان به طوری که آن را به تابه نمی چسبد. به پایین تابه خوشمزه تر ، اضافه کردن کمی نمک و روغن زعفران (یا زردچوبه با کمی ماست).

9. هرگز طبخ یک ظرف جدید است که شما قبل از محاکمه نشده است. همیشه یک یا دو بار غذا را امتحان کنید و سپس آن را به درستی برای مهمان آماده کنید.

همچنین ، در احزاب ، سس را به سالاد پرتاب نکنید و به همه اجازه دهید سس را با توجه به سعی و کوشش خود اضافه کنید.

10. هرگز تابه بیش از حد پر. اگر تابه در هنگام سرخ کردن بیش از حد پر باشد ، مواد تشکیل دهنده ضعیف سرخ شده و آب را از بین می برند. اگر مقدار مواد تشکیل دهنده بیش از حد بزرگ است ، سعی کنید سرخ کردن آنها را در دو تابه جداگانه و یا در دو نوبت.

11. فلفل، مانند نمک ، اشپزی حرفه ای طعم خنثی ندارد ، بنابراین ، مانند سایر ادویه جات ترشی جات ، در مصرف آن متوسط است.

12. هنگام تهیه نان ذرت ، یک قاشق غذاخوری خامه ترش را به مواد اضافه کنید. این نان ذرت خود را فوق العاده را.

13. برای دریافت یک عطر خوشمزه و دلپذیر از ماهی ، دو ساعت قبل از سرخ کردن ، مقدار کمی آب لیمو ، سیر و پیاز رنده شده را روی ماهی بگذارید. سپس سیر رنده شده و پیاز را بردارید و ماهی را با ادویه های مختلف ، نمک و پودرهای سوخاری بپاشید. برای عطر و طعم ماهی خوب ، شما همچنین می توانید دانه های گشنیز خرد شده استفاده کنید.

14. برای نگه داشتن کوکی ها نرم ، یک یا دو قطعه نان را به ظرف ذخیره سازی کوکی اضافه کنید. رطوبت نان مانع از خشک شدن کوکی ها می شود.

15 - گوشت خوشمزه با آب مرکبات مانند لیمو و پرتقال ، آن را ترد و خوشمزه می سازد. (فراموش نکنید که طعم ظرف را دنبال کنید ، همیشه آن را کمی امتحان کنید)

16. قبل از برش و فشار آب از میوه های خانواده مرکبات مانند لیمو و محل آنها را در یک ماکرو برای چند ثانیه تا بیشتر آب می آید از آنها.

17. همیشه به تدریج نمک و شیر را به سیب زمینی پخته اضافه کنید و به آرامی آن را طعم دهید.

18. اگر مشکلی با خشک کردن نان پیتزا دارید ، یک ظرف آب جوش را در فر قرار دهید تا پیتزا نرم و ملایم شود.

19. اگر دوست دارید غذاهای تند, اضافه کردن ادویه جات ترشی جات بیشتر. اضافه کردن ادویه جات ترشی جات بیشتر به مواد غذایی طعم و عطر خود را بهبود بخشد.

20-استفاده از پوسته تخم مرغ برای جدا کردن زرده تخم مرغ سفید. تخم مرغ را بشکنید و زرده را بین دو پوسته حرکت دهید تا سفیدپوستان کاملا جدا شوند و به ظرف برسند. هرگز زرده را با دست جدا نکنید.