تبلیغات جزء جدایی ناپذیر شغل کارفرما بشمار میرود و آگاهی از کلمات تبلیغاتی بیشترین تاثیر را بر روی مخاطب دارد.

قوی ترین و بهترین کلمات تبلیغاتی برای افزایش فروش

آغاز و هدایت یک کار پردرآمد و موفق با یک تبلیغات حرفه ای و درست نتیجه و تاثیری دو چندان خواهد داشت که در این راه کلماتی هستند که به عنوان قوی ترین ها برای جلب مشتری عمل می کنند. تبلیغات در طی سالها تغییرات بسیاری داشته است اما کلمات موثر استفاده شده همچنان ثابت و یکه تاز باقی مانده اند.

کلمات تبلیغاتی

در واقع موسسه جامعه شناسی دانشگاه یالی تحقیقات و مطالعات فراوانی در این زمینه به دست آورده است که در قانع کردن مشتری و جلب نظر آن تاثیری فوق العاده دارد. 

کلمات کوتاه تبلیغاتی

کلمات تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار در بیزینس

لیست کلمات قدرتمند در تبلیغات: 

1. جدید:

خود ما همیشه در همه جا و در هر زمینه ای به دنبال یافتن جدید ترین ها هستیم.برای انتخاب ک گوشی تلفن همراه مدلهای تازه به بازار آمده را در صدر انتخاب خود قرار می دهیم چرا که کلمه جدید را به همراه دارد.ماشین جدید- کفش جدید- مدل لباس جدید- مزه جدید- بوی جدید و هزاران جدید دیگر همان هایی که اششتیاق خرید ایجاد می کنند. 

کلماتی برای تبلیغات

تجارتی موفق با بهترین کلمات جذاب تبلیغاتی

2. ذخیره:

چه کسی خواهان ذخیره کردن پول و وقت نیست؟ 99% ما خواهان ذخیره و حفط پول هایمان هستیم چرا که حفظ سرمایه ایجاد احساس قدرت را همراه دارد. قانونی بین پولدارترین ها حاکم هست و آنهم خرید اجناس و کلای گران است میدانید چرا؟

به دلیل اینکه در تبلیغات اجناس با ارزش و ماندگار اینطور عمل می شود که اگر به فکر ذخیره و حفظ سرمایه خود هستید و اگر وقتتان برایتان اهمیت دارد و به هر قیمتی حاضر به از دست دادن آن نیستید از این فرصت خرید استفاده کنید. 

کلمه های موثر در تبلیغات

موفق ترین کلمات تاثیر گذار تبلیغاتی

کلمات تبلیغاتی بسیار تاثیرگذار

3. ضمانت:

زمانی که لغت ضمانت به چشم می خورد حس اطمینان در خرید برای مشتری و حتی تحریک برای خرید کالای مورد تضمین به وجود می آید. 

4. نتیجه:

اگر شما به مشتری قول نتیجه بدهید این عاملی در موفقیت شما را ثابت می کند و به این دلیل مشتری شانس این را در خود می بیند که با خرید به نتیجه که همان هدف اصلی است برسد.

کلمه های تبلیغی عالی

کارآمد ترین کلمات موثر تبلیغاتی

5. کشف:

کلمه ای محکم در ثبت علمی بودن و معتبر بودن محصول ، مشتری با این تیتر در قدم اول به این فکر می کند که این محصول صرف وقت و علم و تخصص را به خود اختصاص داده پس حتما ارزش مطالع- امتحان و در نهایت خرید را خواهد داشت .

6. عشق و علاقه:

این کلمه که به تنهایی هزاران معنا و مفهوم را دارد در فکر و احساس فرد نفوذ می کند دقت کنید اگر بر روی جعبه کفشی این عبارت ثبت شود حس دوستانه و نزدیکی با تولید کننده را ایجاد می کند.