محتوا پنهان
خرید کد USSD اختصاصی ؛ خرید کد یو اس اس دی
یو اس اس دی {USSD} چیست؟
استفاده از USSD برای کاربران لذت بخش است
5 مزیت خرید کد ussd که در هیچ سرویسی یافت نمی شود
1) بدون نیاز به شارژ موبایل و بدون صرف هزینه برای کاربر
2) پردازش سریع بدون نیاز به دسترسی شبکه یا wifi
3) توان اجرا روی تمام سیستم های موبایلی
4) تبدیل خریدار به مشتری همیشگی
5) درگاه پرداخت USSD : دریافت مبالغ از کاربر
قابلیت های خرید یو اس اس دی اختصاصی
بینهایت ایده ، با خرید ussd قابل اجراست
قیمت و تعرفه خرید کد ussd اختصاصی
قیمت خرید کد ussd در سایر شرکت ها
تعرفه خرید ussd اختصاصی
تعرفه خرید کد ussd (با واسطه)
تعرفه خرید کد ussd (بدون واسطه)
مشتریان خرید سامانه ussd
سوالی دارید؟
خرید سامانه ussd
خرید ussd اختصاصی
خرید کد ussd از مخابرات
 

چگونه کد ussd بسازیم؟

 

خرید کد ussd اختصاصی به کسب و کارها کمک میکند تا در بستر موبایل ، خدمات و محصولات خود را ارائه کنند. همچنین به وسیله خرید کد ussd اختصاصی افراد میتوانند علاوه بر ارائه خدمات ، مشاوره ها ، ثبت قرار ملاقات و… ، تا سقف 300 میلون پول از مشتری دریافت کنند.

در ادامه درمورد قیمت خرید ussd و دریافت کد یو اس اس دی برای شرکت یا خرید کد ussd شخصی اطلاعات بیشتری ارائه شده و به بررسی مزایای بینهایت و منحصر به فرد خرید یو اس اس دی می پردازیم و به سوالات پرتکرار نیز پاسخ خواهیم داد مانند :

  • چگونه کد ussd بگیریم؟
  • نحوه خرید سامانه کد دستوری ستاره مربع *# چگونه است؟
  • روش دریافت کد ussd برای شرکت چیست؟
  • چطور کد ussd بسازیم؟
  • شرکت های فروش کد ussd کدامند؟
  • روش ساخت کد ussd چگونه است؟
  • هزینه خریدکدussd مخابراتی چقدر است؟
  • چگونه میتوان سرویس ussd را برای یک شرکت یا شخص حقیقی دریافت کرد؟
  • قیمت کد ussd انحصاری چقدر است؟
  • هزینه ساخت کد ussd بر چه اساسی تعیین می شود؟

و دیگر سوالاتی از این دست؛ اما اجازه دهید اول از همه خیلی کوتاه ببینیم اصلا ussd چیست؟

یو اس اس دی {USSD} چیست؟

USSD همان کد های دستوری *عـدد# هستند که پس از شماره گیری ، درخواستی را به یک کامپیوتر قدرتمند (server) ارسال میکنند و داده از پیش تعریف شده را دریافت و نمایش میدهد. این داده ها و اطلاعات ، بسته به سرویس ussd خریداری شده مورد نظر متفاوت است.

خرید کد ussd

یو اس اس دی یا USSD مخفف عبارت

Unstructured Supplementary Service Data

میباشد.

هر کد دستوری یو اس اس دی (USSD) پس از شماره گیری منو هایی را به نمایش می‌گذارد ، که هر منو امکان تعریف تعدادی زیر منو دارد. سرویس های پیشنهادی آینوتی ، که در ادامه معرفی خواهیم کرد ، به هیچ وجه محدودیتی در تعریف منو و زیر منو نخواهد داشت.

استفاده از USSD برای کاربران لذت بخش است

به دلیل :

سـادگـی

سـرعـت

رایـگان بـودن

اعـتـماد

امـنـیت

این ویژگی که همه افراد ، در هر سطح سواد و دانش ، با هرنوع موبایلی ، با هر سیستم عاملی ، بدون نیاز به اینترنت و شارژ سیمکارت بتوانند به خدمات شما دسترسی داشته باشند ، قطعا برای یک کسب و کار لذت بخش و رویایی است.

به این دلیل که ، این قابلیت منحر به فرد ، سبب می شود طیف بسیار وسیع تری از مخاطبان را هدف قرار دهید و مشتریان بیشتری را جذب کسب و کار خود کنید. سهولت و سادگی کارکرد کد ussd ، در کنار ویژگی های فوق العاده هوشمند سبب لذت بخش شدن استفاده از آن برای عموم مشترکین شده و به همین دلیل ، کد ussd به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی استارت آپ نیز شناخته می شود.

 

 

چگونه کد ussd بگیریم؟

خرید یو اس اس دیآینوتی افتخار همکاری با برترین متخصصین و به دنباله آن افتخار طراحی سامانه ussd با بالاترین کیفیت را دارد. یو اس اس دی های ارائه شده ، دارای حداکثر سرعت (8000 مگابیت بر ثانیه) ، سیستم مدیریت ساده و گرافیکی و خدمات پیشرفته‌ی پرداخت و فروش است. در ادامه ویژگی های سیستم های سامانه یو اس اس دی و مزیت آنها معرفی شده است.

5 مزیت خرید کد ussd که در هیچ سرویسی یافت نمی شود

خرید کد یو اس اس دیخرید ussd تکنولوژی کسب و کار شما را به شدت ارتقا میدهد و خدمات بسیاری می تواند از طریق کدهای دستوری ارائه شود. برای نمونه به ۵ تا از مزیت های بی نظیر یو اس اس دی ، که نمونه آن را در هیچ سرویسی نخواهید دید اشاره میکنم.

1) بدون نیاز به شارژ موبایل و بدون صرف هزینه برای کاربر

برای استفاده از کد های ussd به شارژ موبایل نیاز نیست و برای مشتری حتی ۱ ریال هم هزینه ندارد. همه افراد این موضوع را میدانند و به همین دلیل ussd اعتبار و اعتماد بیشتری نسبت به سیستم های پیامکی ایجاد میکند. در واقع خرید کد یو اس اس دی اختصاصی ، به دلیل داشتن کاربرد های زیاد ، در کنار سادگی و عدم پیچیدگی در روند استفاده برای مشترکین ، باعث می شود بتوانید به طیف وسیع تری از کاربران خدمات خود را ارائه کنید.

2) پردازش سریع بدون نیاز به دسترسی شبکه یا wifi

کد ussd وابسته به اینترنت نیست و اگر کسی اینترنتش کند باشد یا اصلا اینترنت نداشته باشد باز هم میتواند با سرعت انتقال اطلاعات بالا ( 8000 مگابیت بر ثانیه!) به کد اختصاصی شما متصل شود و از سرویس ها استفاده کند. این قابلیت برای افرادی که در مکانهایی زندگی میکنند که به اینترنت دسترسی ندارند بسیار مفید است.

3) توان اجرا روی تمام سیستم های موبایلی

اجرای یو اس اس دی ، بر روی انواع تلفن های همراه ممکن است. کد های ussd به هیچگونه برنامه و نرم افزار یا سیستم عامل خاصی از جمله گوشی های هوشمند نیاز ندارد و حتی روی گوشی های ساده با بالا ترین سرعت ممکن قابل دسترسی است.

4) تبدیل خریدار به مشتری همیشگی

از دیگر مزیت های خرید کد ussd اختصاصی این است که ، شماره تلفن تمام کسانی که از سامانه کد ussd شما به هر نحوی استفاده کنند ، برای همیشه به عنوان مشتری و کاربر کسب و کار شما ، در پنل مدیریت ارائه شده ثبت می گردد. این ویژگی ، قابلیت تعامل همیشگی با مشتری را فراهم میکند. علاوه بر آن در پنل ارائه شده امکان ارسال پیامک به شماره ها نیز وجود دارد که از این طریق میتوانید ارتباط بیشتری با مشتری داشته باشید و او را از محصولات جدید و یا تخفیف های کسب و کار خود آگاه سازید.

5) درگاه پرداخت USSD : دریافت مبالغ از کاربر

سرویس درگاه ussd ، به کسب و کار ها کمک میکند که از طریق تلفن همراه ، بدون اینترنت ، بدون نیاز به شارژ و بدون نیاز به گوشی هوشمند ، از مشتری (تا سقف 300 میلیون تومان) پول دریافت کنید. مبالغ دریافتی همان لحظه به صورت آنی به حساب شما واریز میشود. سبدخرید ussd نیز ، دارای درگاه پرداخت است؛ هدف سبدخرید ussd این است که بتوانید فروشگاه خود را راه اندازی کرده و بر روی آن بی نهایت محصول ، کالا و خدمات تعریف کنید. این محصولات میتوانند اجناس فیزیکی یا خدماتی همچون مشاوره ها ، سمینار ها ، کلاس ها ، رزرویشن ، قرار ملاقات ، نوبت دهی و… باشند که بعد از پرداخت هزینه توسط مشترکین سامانه ، سفارش کاربران ثبت می گردد.

قابلیت های خرید یو اس اس دی اختصاصی

خرید کد ussdبه طور کلی خرید کد یو اس اس دی ، با توجه به سرویسی که به وسیله آن کد دستوری طراحی می شود ، قابلیت های مختلفی را در اختیارتان قرار میدهد. کد های ussd با قابلیت های بسیار زیاد و توسعه پذیری بالا شناخنه می شوند و از این نظر ، برای استفاده به عنوان بستر راه اندازی نسخه الکترونیک کسب و کار بسیار مناسب و کاربردی هستند. در ادامه قابلیت های پیشفرض سرویس ussd آینوتی و مزیت های این سرویس فهرست شده است ، اما همواره میتوان کد های یو اس اس دی را برای هر کسب و کاری ، شخصی سازی نمود و قابلیت های متناسب با مشتریان آن کسب و کار را به سامانه ussd اضافه کرد.

تنظیم رزومه / کارت ویزیت / سابقه شرکت و ارسال به تلفن همراه کاربر

تعریف نامحدود فهرست گزینه های انتخابی (منو و زیرمنو) با عملکرد و محتوای دلخواه

مسیریابی : ارسال لوکیشن مورد نظر به تلفن همراه کاربر (مسیریابی تا : شرکت ، فروشگاه ، دفتر ، مطب ، محل برگذاری رویداد و…)

عدم نیاز به نصب نرم افزار ؛ عدم نیاز به شارژ سیمکارت ؛ عدم نیاز به اینترنت ؛ عدم نیاز به گوشی هوشمند

امکان رای گیری و برگذاری نظرسنجی و جمع آوری دیدگاه ها

دفترچه تلفن مشتریان و کاربران ، با قابلیت ارسال پیامک و برقراری ارتباط با تمامی کاربران و ارسال اطلاعات فروش ،تخفیف محصولات ، جشنواره ها و…

توسعه و اتصال به وب سرویس : امکان تعریف جداگانه برای هر منو یا زیرمنو (قابلیت توسعه ussd با وب سرویس تنها درصورت خرید کد یو اس اس دی بدون واسطه امکان پذیر است)

امکان برگذاری قرعه کشی میان کاربران و مشتریان

آنالیز بیلبورد ها و تبلیغات محیطی و اطلاع آماری از وضعیت بنرها و تراکت ها

ارسال پیام صوتی ، پادکست یا هرگونه فایل صوتی

صندوق انتقادات و پشنهادات

سبد خرید ussd : با امکان ثبت سفارش هوشمند بر روی بستر کد یو اس اس دی

استعلام گیری وضعیت سفارشات

سرویس درگاه ussd انتقال وجه ( تا سقف 300 میلیون تومان) بدون نیاز به اینترنت

مزیت خرید ussd نسبت به دستگاه های پوز ( کارتخوان ) : عدم نیاز به پروانه کسب ، عدم نیاز به خط تلفن ، عدم نیاز به اینترنت

قابلیت انتقال موجودی حساب به حسابهای مختلف بانکی

سرویس مدیریت درخواست مشتریان : سرویس نوبت دهی ، ثبت قرار ملاقات ، رزرو اتاق هتل ، رزرو میز رستوران و…

نمایش آمار بازدید منوها توسط کاربران

امکان تایید هویت تلفن همراه مشتریان بدون صرف هزینه

امنیت بالا : امکان ورود به کنترل مدیریت با کد یکبار مصرف ، امکان تغییر کلمه عبور مشتریان ، امکان ایجاد ورود دو مرحله ای

دریافت مشخصات مخاطب ( نام ونام خانوادگی ، تاریخ تولد ، شماره تلفن )

محیط کاربری و مدیریت کد بسیار ساده و گیرا + امکان سفارشی سازی توسط سیستم گرافیکی

کسب درآمد از فروش آنلاین شارژ تلفن همراه

کسب درآمد از فروش آنلاین اینترنت تلفن همراه

امکان ارسال پیامک برای کاربر از هر منو و زیر منو

کسب درآمد از فروش آنتی ویروس پادویش (یک نرم افزار آنتی ویروس داخلی)

امکان رزرو کدهای مختلف به مدت یک ساعت برای تست کارکرد کدهای ussd

 

بینهایت ایده ، با خرید ussd قابل اجراست

این ها همه ی قابلیت های ussd نیست! سرویس های ussd طراحی شده توسط آینوتی قابلیت های بسیار بیشتری دارد. کسب و کارهای زیادی میتوانند با خرید کد ussd ، اقدام به بازاریابی دیجیتالی خدمات خود کنند و فروش محصولاتشان را افزایش دهند. اگر دوست دارید بدانید راه اندازی کد ussd چه کاربردی در کسب و کار شما دارد ، میتوانید درخواست مشاوره دهید تا مشاوران آینوتی ، برای راه اندازی کد ussd شخصی‌تان راهنمای شما باشد. برای این منظور از طریق واتساپ ، اقدام نمایید.

کدهای ussd پیشنهادی ما با بالاترین کیفیت ممکن ارائه می شوند. تعداد مشتریان راضی خود اثبات کننده این ادعاست.

درخواست مشاوره رایگان

قیمت و تعرفه خرید کد ussd اختصاصی

خرید USSD اختصاصی به دلیل هزینه بسیاری که داشت ، برای بسیاری از کسب و کارها امکان پذیر نبود و جزء سرویس های لاکچری کسب و کار های بزرگ بود. سایر شرکت ها همیشه هزینه های هنگفتی بابت طراحی کد ussd و خرید کد های ستاره مربع از مشتریان تقاضا می کردند که این باعث میشد بسیاری از مشاغل از داشتن کد ussd اختصاصی محروم شوند.

آینوتی به کمک متخصصین خبره و شرکت های معتبر دانش بنیان ، با هدف بهره مندی تمامی افراد و مشاغل از سرویس یو اس اس دی ، اقدام به ایجاد بستر مناسب و ارائه کد های دستوری با قیمت بسیار به صرفه تر از سایر شرکت ها کرد و به لطف خدا ، به دلیل کیفیت بالا در زمان کمی مورد استقبال قرار گرفت.

قیمت خرید کد ussd در سایر شرکت ها

هزینه خرید ussd در شرکت های دیگر : توجه کنید قیمت های مشخص شده در تصویر ، قیمت خام ussd می باشد. یعنی علاوه بر هزینه خرید خط ussd ، بابت طراحی ussd و ارائه پنل ussd نیز جداگانه هزینه دریافت می کنند. این قیمت ها مربوط به خرید کدهای ussd “با واسطه” است.

قیمت کدهای ussd درون تصویر ، به تومان می باشد

آینوتی با هدف توسعه فناوری و رشد فضای دیجیتالی و ارتقاء تعامل با کاربر در عصر تکنولوژی ، افتخار این را دارد که سرویس های خود را ، در بالاترین کیفیت ممکن با تعرفه های بسیار کمتر از عرف بازار عرضه کند. همچنین به جز تعرفه های مذکور ، طراحی سامانه یو اس اس دی هیچ هزینه‌ی دیگری ندارد و به دلخواه شما و با توجه به نیاز کسب و کار شما انجام می گیرد.

تعرفه خرید ussd اختصاصی

در این قسمت تعرفه خرید کدهای “با واسطه” و “بدون واسطه” ذکر شده است. می توانید بر اساس نیازتان یک پلن سامانه ussd ، متناسب با کسب و کارتان انتخاب کنید. برای پیدا کردن یک پلن متناسب و به صرفه می توانید از مشاور شرکت کمک بگیرید.

تعرفه خرید کد ussd (با واسطه)

کد های ussd با واسطه با 1* شروع می شوند؛ به طور مثال :

#[کد 1 الی 11 رقمی]*1*6655*

در جدول پایین قیمت خرید کد های ussd اختصاصی ، از نوع با واسطه لیست شده است.

تعرفه خرید USSD اختصاصی باواسطه
1 رقمی 28,000,000 تومان
2 رقمی 5,800,000 تومان
3 رقمی 3,800,000 تومان
4 رقمی 2,800,000 تومان
5 رقمی 800,000 تومان

تعرفه خرید کد ussd (بدون واسطه)

کد های ussd بدون واسطه ، بدون عدد شروع کننده 1* می‌باشد؛ به طور مثال :

#[کد 2 الی 11 رقمی]*6655*

همچنین درصورت خرید کد ussd بدون واسطه ، از امکانات اتصال وبسرویس نیز بهره مند خواهید شد.

در جدول پایین قیمت خرید کدهای ussd اختصاصی ، از نوع بدون واسطه لیست شده است.


تعرفه خرید USSD اختصاصی بدون واسطه
2 رقمی 58,000,000 تومان
3 رقمی 38,000,000 تومان
4 رقمی 28,000,000 تومان
5 رقمی 8,000,000 تومان
6 رقمی 4,800,000 تومان
7 الی 11 رقمی 2,800,000 تومان

 

*برای پرداخت مبالغ فقط از درگاه آینوتی استفاده شود*

مشتریان خرید سامانه ussd


 

دانشگاه علوم پزشکی آبادان

 

 

دانشگاه علوم پزشکی قزوین

 

 

دانشگاه علوم پزشکی دزفول

 

 

شهرداری مشهد

 

 

سازمان میراث فرهنگی

 

 

دانشگاه علوم پزشکی یزد

 

دانشگاه علوم پزشکی اراک

 

 

بیمارستان ابن سینا

 

 

اداره برق

 

 

اداره آب و فاضلاب

 

 

آزمایشگاه نوبل

 

 

آدیداس

 

اگر برای انتخاب پلن مناسب ussd ، یا خرید کد یو اس اس دی به کمک و راهنمایی نیاز دارید میتوانید از کارشناسان بخش مشاوره کمک بگیرید تا در انتخاب پلن مناسب سامانه ussd شما را راهنمایی کنند. جهت رزرو وقت مشاوره ، از طریق واتساپ اقدام نمایید.

 

مشاورین آینوتی همواره آماده هستند تا در اسرع وقت برای راه اندازی کد ussd ، راهنمای شما باشند.

 

درخواست مشاوره رایگان

سوالی دارید؟

میتوانید از طریق بخش نظرات ، بپرسید تا به زودی پاسخ دهیم. برای این کار به انتهای این صفحه مراجعه کنید؛ در قسمت پایین کامنت های کاربران ، تیتر “دیدگاه‌ خود را بنویسید” مشخص است.


خرید کد USSD اختصاصی ؛ خرید کد یو اس اس دی
یو اس اس دی {USSD} چیست؟
استفاده از USSD برای کاربران لذت بخش است
5 مزیت خرید کد ussd که در هیچ سرویسی یافت نمی شود
1) بدون نیاز به شارژ موبایل و بدون صرف هزینه برای کاربر
2) پردازش سریع بدون نیاز به دسترسی شبکه یا wifi
3) توان اجرا روی تمام سیستم های موبایلی
4) تبدیل خریدار به مشتری همیشگی
5) درگاه پرداخت USSD : دریافت مبالغ از کاربر
قابلیت های خرید یو اس اس دی اختصاصی
بینهایت ایده ، با خرید ussd قابل اجراست
قیمت و تعرفه خرید کد ussd اختصاصی
قیمت خرید کد ussd در سایر شرکت ها
تعرفه خرید ussd اختصاصی
تعرفه خرید کد ussd (با واسطه)
تعرفه خرید کد ussd (بدون واسطه)
مشتریان خرید سامانه ussd
سوالی دارید؟
خرید سامانه ussd
خرید ussd اختصاصی
خرید کد ussd از مخابرات