چگونه به شیر گاو با دستگاه شیردوشی؟

شیر گاو شیردوشی با دست متفاوت از شیر گاو شیردوشی است. یکی از تفاوت ها این است که شیردوشی گاو با یک دستگاه شیردوشی نیاز به کار کمتری دارد ، اما قبل و بعد از استفاده ، دستگاه شیردوشی تمیز می شود.

محصولات لبنی بزرگ استفاده از ماشین آلات پیچیده تر است که لوله کشی بزرگتر کشیده شده از اتاق شیردوشی به یک تانکر شیر بزرگ. اندازه دستگاه شیردوشی بستگی به اندازه گله دارد.


شیر برقی
روش استفاده از شیر دوش الکتریکی
1. قبل از استفاده ، میلک شیک را بررسی کنید.

به طور منظم تمیز کردن و نگهداری از شیر باعث می شود آن را به خوبی کار برای یک مدت طولانی. این بسیار مهم است که زرق و برق دار, مرتبا تمیز چون شیر خام خشک می شود و این قطعات می چسبد و باعث جمع شدن چرک و اشیاء خارجی دیگر در بخش های مختلف دستگاه می شود و باعث آلوده شدن شیر خواهد بود.

تمیز کردن شیر باید روزانه یا بعد از هر استفاده باشد. نگهداری شیردوشی باید یک بار یا کمتر انجام شود ، روانکاری و روغن کاری شود و هر گونه تعمیر باید انجام شود تا وضعیت خراب نشود.
ضدعفونی منظم شیلنگ (به ویژه در داخل آنها) ، فنجان تانکر و مکش بسیار مهم است. فنجان زمانی که ذخیره می شود باید در یک کیسه یا چیزی پیچیده در اطراف آنها به طوری که آنها را کثیف و یا آلوده می شود.

شیر گاو
2. تمام لوله ها و کلاه ها را به دستگاه وصل کنید.

اطمینان حاصل کنید که لوله ها به درستی متصل می شوند. هر کدام به درستی متصل نیست باعث نشت. قبل از اینکه کلاه را وصل کنید ، مطمئن شوید که واشر به درستی قرار دارد. کلاه خود نیز باید به درستی قرار داده شود تا مشکل آب بندی نداشته باشد.
3. در یوغ میله ، پور برخی از مواد غذایی به طوری که گاو می ایستد وجود دارد و می خورد.

اگر شما یک برنامه شیردوشی به طور منظم, گاو خودش می داند که در آن برای رفتن و ایستادن. فقط مطمئن شوید که گاو جذب نمی شود زمانی که شیردوشی و چمن به راحتی می خورد.
4. پستان گاو را کاملا تمیز کنید.

تمیز با یک دستمال یا دستمال کاغذی تمیز, چرک و خاک در زیر پستان و نوک سینه ها. هنگامی که این کار را انجام می دهید ، به آرامی اما محکم ، همانطور که با دستان خود شیردوشی می کنید ، نوک پستان خود را از بالا به پایین فشار دهید تا شیر را از آنها بگیرد و چیزهایی را که سر نوک پستان را جمع کرده اید حذف کنید. البته اگر سینه ها آنقدر پر باشد که نوک شیر بچکد ممکن است نیازی به انجام این کار نداشته باشد. دستمال یا حوله را پایین بیاورید.

گاو پستان
5. نوک سینه ها را در محلول ید 70 ٪ غوطه ور کنید.

چند دقیقه صبر کنید تا آب خشک شود ، و سپس با یک دستمال یا حوله خشک شود ، محلول را از نوک پستان اضافه کنید ، آن را خشک کنید ، و سپس دیگر به لمس.
6. شلنگ خلاء را به دهان خلاء بر روی میلک شیک وصل کنید و پمپ خلاء را روشن کنید.

اگر شما یک شیر D-i-v-من, که با یک پریز برق کار می کند, پلاگین آن را در و روشن. اگر پمپ را با یک موتور کوچک اجرا کنید ، به همان شیوه کار می کند. برخی از milkmaids ممکن است نیاز به برخی از زمان برای ایجاد فشار منفی برای مکش و شیردوشی. قبل از متصل کردن فنجان ، فشار باید 0.04 KPA برسد.

به یاد داشته باشید قبل از روشن کردن ، تمام اتصالات وصل شده و امن است.
7. سطل یا مخزن شیر را در کنار قفسه سینه گاو قرار دهید.

نگاهی به مخزن شیر ، به خصوص اگر آن را از آن دسته از مخازن که شما با واگن برقی حمل است ، شما نیاز به قرار دادن بر روی زمین و بستن گاو. این اجازه می دهد تا شما را به دسترسی آسان تر به پستان گاو.

سطل شیر گاو
8. طوری که شلنگ شیر به سمت جلوی پنجه پنجه شیردوشی زیر پستان نگه دارید.

پنجه بخش شیردوشی است که شیر از نوک پستان (مکنده فنجان) جمع آوری و آن را می سازد از طریق یک لوله به ظرف یا مخزن حرکت شیر. هنگامی که پنجه زیر سینه را نگه می دارید ، باید مراقب باشید که فنجان ها به درستی گذاشته شده و در طول شیردوشی از نوک پستان جدا نمی شوند.
9. باز کردن پمپاژ و گوش دادن به مطمئن شوید که آن را می دهد صدا به درستی.

این باید هر نیم تا سه چهارم ثانیه تیک بزنید. بیش از حد گوش نکنید زیرا شما نیاز به نگه داشتن فشار دارید تا بتوانید فنجان را به نوک سینه ها بدون جدا شدن وصل کنید.

گاو شیر ماشین
10. فنجان را یک به یک به نوک سینه ها وصل کنید.

شما باید ابتدا نوک سینه ها را از عقب و سپس جلو وصل کنید ، و اگر شما در سمت چپ گاو هستید ، سمت راست و سپس سمت چپ را وصل کنید. فنجان را به سرعت و به راحتی وصل کنید تا مکش قطع نشود.

راهنمای فنجان را با دست خود به نوک پستان ، به زیر گاو نگاه کنید برای پیدا کردن جایی که به آنها وصل کنید. این باعث می شود کار سریع تر و امن تر.
11. بررسی کنید که آیا شیر می افتد به مخزن یا نه ، و چگونه آن را می افتد.

اگر همه چیز به خوبی می رود به نظاره نشست و استراحت و اجازه دهید دستگاه انجام بقیه کار.

مصرف شیر گاو
12. فنجان ها را هنگام ورود شیر به مخزن تضعیف کنید.

راحت ترین راه برای انجام این کار این است که شلنگ فنجان را بچرخانید ، که باعث می شود فنجان بلافاصله جدا شود.

ماشین, سینه های بزرگ, شیر خودکار یک چهارم شیر مادر است که همه به یک جام و بقیه فنجان همان است جدا شده است اما واحد شیر, انفرادی, این گونه نیست.
13. خاموش کردن میلک شیک و جدا از کلاه از مخزن شیر.

در مقاله قبلی ، شما همچنین می خوانید که بسیار مهم است که شیر را ذخیره کنید و در یک سطل تمیز یا یک ظرف شیر بریزید.

این مراحل را برای گاو دیگر نیز تکرار کنید.
14. تمیز کردن میلک شیک.

یک سطل آب را با چند فنجان محلول تمیز کردن مخلوط کنید (آب سرد بهتر است ). فنجان مکیدن را در سطل آب قرار دهید و میلک شیک را روشن کنید. شیردوشی طول می کشد آب از طریق شیلنگ به مخزن و پاک سازی آنها. همین کار را با آب تمیز بدون محلول تکرار کنید تا محلول شوینده در داخل شیلنگ و مخزن شسته شود.

ماشین شیر گاو الکتریکی