برای خارجی ها که می خواهند به خرید ملک در ترکیه روی آورند راهنمایی هایی داریم :

اموال غیر منقول (مشاور املاک)
خرید ملک در ترکیه

این نکات با هدف کمک به خارجی ها برای جلوگیری از مشکلات در خرید اموال غیر منقول آماده شد (مشاور املاک) در ترکیه. با این حال, راهنمایی باید در نظر گرفته شود یک جایگزین برای خدمات مشاوره حرفه ای لازم.
۱-مبنای حقوقی:

افراد واقعی با ملیت خارجی ممکن است ملک در ترکیه خرید اگر یک عمل متقابل بین ترکیه و کشور که در آن آنها شهروندان وجود دارد. اطلاعات مربوط به لیست متقابل می تواند هر کدام از ماموریت های دیپلماتیک از کشور در ترکیه و یا از سفارت/کنسولگری ترکیه در کشور خود را به دست آورد. برای افراد واقعی با ملیت خارجی, توصیه می شود که به منظور جلوگیری از زیان های وارده در هنگام خرید ملک غیر منقول, متوجه موارد زیر هستند.

با توجه به قانون موثر و ترکیه قرارداد رسمی انتقال مالکیت املاک و مستغلات تنها باید در دفتر ثبت و به زمین که در آن اموال غیر منقول واقع شده است کشیده شده است. همچنین می تواند با حضور یک عموم مردم رسمی امضا شود, قرارداد "وعده فروش" قبل از فروش رسمی.


خرید ملک در ترکیه

کسب مالکیت غیر منقول که در آن قرارداد فروش به این نتیجه رسیدند تنها می تواند پس از ثبت نام در دفتر ثبت نام عنوان زمین انجام.

خرید ملک ترکیه

در برخی از شهرستانها از ترکیه مانند استانبول و آلانیا. سرمایه گذاری در پروژه های ساخت و ساز بسیار گرفته شده است به سرعت در حال پیش روی هستند که این امر موجب رشد منطقه شده است و می توان گفت به صورت شهر به عنوان یک کل به جای اند.

محدودیت های قانونی در فروش املاک و مستغلات به خارجی ها:

یک - اتباع خارجی ممکن است اموال غیر منقول در ترکیه به عنوان محل کار و یا محل اقامت خصوصی خریداری شده کار ارائه شده است که متقابل بین ترکیه و کشور وجود داشته باشد و محدودیت های قانونی رعایت شود. اما کل منطقه از اموال غیر منقول خریداری شده توسط یک ملیت خارجی ممکن است بیش از ۲۵٫۰۰۰ (بیست و پنج هزار) متر مربع حتی اگر غیر منقول در محلات مختلف است.
۲-قرارداد خرید ملک در ترکیه

B-اجازه باید از مقامات نظامی منطقه به دست آمده باشد, از طریق دفتر ثبت نام عنوان زمین, قبل از خرید غیر منقول. فروش به اتباع خارجی از اموال غیر منقول واقع در یک منطقه نظامی و امنیتی است که توسط قانون ممنوع است و این مهم است که این موضوع قبل از هر گونه پرداخت خواهد شد روشن است.

اطلاعات عملی

A. مردم واقعی از ملیت خارجی باید با خود تحت عنوان زمین دفاتر ثبت نام در هنگام دستیابی به غیر منقول;

سند هویت یا پاسپورت،
اتباع خارجی که کسب اموال منوط به اجازه اقامت معتبر است: اجازه اقامت صادر شده توسط اداره پلیس مربوطه،
اگر می خواهند بر اساس وکیل صادر شده در خارج از کشور (به عنوان یک خارج از ترکیه) عمل کنند ، وکیل اصلی یا گواهی شده با ترجمه گواهی شده ترکیه انجام می شود.

خرید ملک ترکیه

خرید ملک ترکیه

مدارک مورد نیاز برای شهروندی با خرید ملک در ترکیه.

در پایین لیستی از مدارک مورد نیاز برای درخواست شهروندی از طریق خرید ملک در ترکیه از طریق سرمایه گذاری, بسته به کشوری که از آن شما می خواهید به درخواست به:

یک کپی از سند (نام سند مالکیت ملک خریداری شده) نیز می تواند معنای قرارداد فروش قرارداد با یک دفتر اسناد رسمی.

یک گزارش ارزیابی املاک و مستغلات, به یاد داشته باشید که مدت اعتبار ارزیابی املاک و مستغلات است 3 ماه ها. ارزیابی باید ارزش نشان داد در سند تجاوز نمی کند. این شرط به هزینه است و به طور کلی در انجام 2 به 3 روز توسط یک موسسه ارزیابی دارای مجوز توسط دولت ترکیه.

دریافت اصلی پرداخت از حساب بانکی خریدار, همراه با تمبر بانک برای صحت و اعتبار.

دریافت اصلی حساب بانکی فروشنده, همراه با تمبر بانک برای صحت و اعتبار. (این رسید های بانکی شواهدی وجود دارد که هزینه اموال از حساب خریدار به فروشنده سپرده می شود.)

دو نسخه از وکیل برای دریافت تابعیت که فرد از سرمایه گذار می دهد به تیم حقوقی به پرونده ملی مورد و به دنبال آن با رسمی ادارات. وکیل دفتر اسناد رسمی در ترکیه در هزینه حدود 600 تا 700 لیر در هر کپی راه اندازی خواهد شد.

B. قبل از قرارداد فروش املاک و مستغلات به کشیده شده. پرس و جو باید در دفتر ثبت و به عنوان زمین مربوطه ساخته شده است که آیا چنین غیر منقول است موضوع را به حقوق واقعی محدود مسکن یا هر وضعیت دیگر وجود دارد که فروش آن ممنوع است.

C. خارجی که مایل به خرید املاک و مستغلات در ترکیه توصیه می شود،

نه به امضای قرارداد فروش الزام آور قانونی و یا هر گونه پرداخت قبل از اخذ اطلاعات در اداره ثبت به عنوان زمین درست در مورد غیر منقول درگیر،
شروع روند قبل از بررسی و فروش افراد و یا سازمان های درگیر و به خودداری از انجام کسب و کار با افراد و یا سازمان است که قادر به ارائه اثبات کافی از اعتبار خود را.

در صورت اختلاف در مورد فروش و یا خرید ملک در ترکیه این موضوع باید ارجاع به قوه قضائیه است و باید پرونده به دادگاه ترکیه. امکان دخالت وزارت امور خارجه ترکیه و مأموریت های دیپلماتیک ترکیه در روند قضایی وجود ندارد.
چه امتیاز باید رعایت شود هنگام خرید یک ملک در ترکیه?

در ابتدا شما باید انتخاب کنید که در چه شهرستان شما می خواهید به اقامت در? کدام شهر را می خواهید در استانبول ، ازمیر ، آنتالیا ، آنکارا یا آنالیا انتخاب کنید؟ شرایط هر شهرستان + هزینه های شما نیاز به متفاوت باشد. مثلا, اقامت در استانبول هزینه های بیش از آنتالیا.

https://tinyurl.com/4pjcujx3