شما ممکن است فکر می کنم که آرامش تنها برای افرادی که یک خانه در حیاط یا باغ امکان پذیر است. اما شما باید بدانید که این نوسانات نیز طراحی و تولید برای خانه. شما می توانید نوسان مورد علاقه خود را بسته به محل خرید.

در این مقاله, ما را به راهنمایی که برای شما مهم هستند توضیح زمانی که شما انتخاب می کنید و خرید یک صندلی توبی به طوری که شما بهترین انتخاب.

مدل تاب راحتی با آرامش

اول ، شما باید انتخاب کنید که کدام مدل صندلی یا صندلی برای شما مناسب است. انتخاب شما باید فضای خود را مطابقت, طعم و نیازهای و مورد استفاده قرار گیرد.
- فکر می کنم در مورد اندازه صندلی تغییر شکل

یکی از عوامل مهم هنگام خرید خم برای تفریح و سرگرمی توجه به اندازه حیاط باغ یا فضای خانه است. شما همچنین باید در مورد چگونگی استفاده از چهره به چهره فکر کنید. اگر شما با توجه به تغییر شکل فضای داخلی و می خواهند به استراحت در حالی که برای پس بهترین گزینه این است که یک نفره و kamya مدل.

اگر خانه شما دارای یک حیاط و یا شما در حال رفتن به خرید یک خانه تزئین باغ خود را, شما باید را به حساب جمعیت خانواده و موارد استفاده. تزئین تصمیم به انتخاب یک حق.


تاب آرامش با هم در مونیخ, تحت فشار قرار دادند کنار, باز کن

مدل آرامش در یک صندلی گهوارهای


به یاد داشته باشید که کف پیچ و تاب نیز باید با طعم و نوع استفاده شما مطابقت داشته باشد. انتخاب تغییر شکل برای استفاده در فضای باز سخت تر از تغییر شکل در داخل خانه است. از آنجا که نوبت در فضا آسیب پذیر تر هستند.

اگر آرامش استقامت و وزن برای شما مهم است ، مطمئن شوید که تغییر شکل فلز را خریداری کنید. امروزه مدل های فلزی برای استفاده در محیط داخلی و خارجی بسیار محبوب هستند. البته ، نیمکت های چوبی برای فضای باز ظاهر زیبا دارند ، اما عمر کوتاهتری نسبت به فلز دارند. در حال حاضر جعبه های پلاستیکی نیز تولید می شوند که بسیار قوی و با دوام هستند و همچنین کاملا ضد آب هستند که مزیت بزرگی برای فضای باز است.

مواد زنجیره ای خرید تاب

اگر شما در حال رفتن به خرید یک پیچ و تاب و آرامش بخش برای حیاط یا باغ خود را, مطمئن شوید که برای انتخاب یک پیچ و تاب و هنگام خرید است که دارای یک زنجیره ضد زنگ. در غیر این صورت ، نوسان شما توسط باران آسیب می بیند و زنجیره آن زنگ می زند.
- بالش

برخی از تابه آرامش در بازار یک کوسن متصل به آنها, که موجب صرفه جویی در پول. اما آن را نیز انتخاب شما را محدود. اگر شما نیاز به ظاهر تغییر شکل و به خصوص یک بالش با دکور شما باید با توجه به این نکته در هنگام خرید یک پایه و اساس برای استراحت و خرید یک مدل بدون بالش. در این مورد ، شما می توانید بالش مناسب را خریداری کنید و آن را روی پایه قرار دهید. در حال حاضر ، بالش ضد آب در بازار موجود است که گزینه خوبی برای استفاده در فضای باز است.

تاب آرامش با هم در جاده مونیخ

مدل یک تخت تاب استراحت بازی یک نفره

امروز ، میله تعطیلات بسیار متنوع است. برخی از این مدل ها دارای سایبان ها هستند و برای فضای باز بسیار مناسب هستند. اگر شما نمی خواهید به در معرض نور مستقیم خورشید این مدل یک انتخاب خوب برای شما. برخی از این نوبت تاج قابل تنظیم است که اجازه می دهد تا به شما برای تنظیم روشنایی تاج بسته به محل است. علاوه بر این ، برخی از سایبان های تاب ریلکسی ضد آب هستند. این سایبان جلوگیری از کوسن و صندلی از خیس شدن.

علاوه بر موارد فوق ، راهنمایی های متعددی وجود دارد که باید هنگام خرید یک تاب راحتی ای یا یک چنگال دراز توجه کنید.
7-مبانی

ترین نوبت آرامش نیاز به نصب و راه اندازی بر اساس.اما مدل هایی نیز وجود دارد که می توانند بدون پایه نصب شوند و شما می توانید یک مدل را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.
8-ارتفاع قابل تنظیم

هنگامی که شما خرید یک تفریح پایه نگه دارید در ذهن است که شما باید این گزینه برای تنظیم ارتفاع به طوری که شما می توانید تنظیم ارتفاع آن با توجه به ارتفاع آن است.
9-لوازم جانبی

اگر می خواهید برای خرید خم برای تفریح در فضای باز ، مهم است که توجه داشته باشید که خرید برخی از لوازم جانبی بسیار مهم است. به عنوان مثال ، خرید یک مورد یا روکش برای تحریف فضای خارجی بسیار مهم است.