برای موهایشان با موزر ، ناحیه سر و پشت معمولا کوتاه تر از قسمت بالای مو است. در این مقاله ، هنگام برش با موزر ، ما یک مدل اصلاح سر را با یک ماشین که با استفاده از تکنیک های آرایشگری پیشرفته انجام می شود ، آموزش می دهیم. این مدل مو با استفاده از موزر انعطاف پذیری و زیبایی مو را می دهد.

آموزش کوتاه کردن مو مردان با موزر

چگونه به کار با موزر

قبل از شروع یک مدل مو با موزر ، بهتر است با این دستگاه آشنا شوید و بدانید که چگونه با موزر کار کنید. برای کار با موزر ، شما باید آن را بر خلاف جهت رشد مو حرکت دهید. البته ، آن را نیز در نوع و قدرت موزر شما بستگی دارد.

موزر دارای یک کلید جهت برای خاموش کردن دستگاه و روشن است که در سمت چپ تیغ قرار دارد . همچنین یک کلید برای انتخاب ارتفاع مدل مو وجود دارد که در سمت راست ماشین قرار دارد . هنگامی که این دکمه را فشار می دهید ، می توانید آن را در 5 حالت مختلف با استفاده از اهرم کنترل اصلاح مو تنظیم کنید.

تعمیر و نگهداری و نگهداری دستگاه موزر نیز بسیار مهم است و بهره its آن را افزایش می دهد و عمر مفید آن را افزایش می دهد. اگر شما یکی از کسانی هستید که در حال کار بر روی موی سر با موزر یا ریش کوتاه با موزر هستید ، بهتر است نکات زیر را بدانید:

هرگز موزر را در آب غوطه ور نکنید

پس از هر استفاده از موزر ، از یک برس تمیز کردن برای پاک کردن مو از تیغه استفاده کنید .

تمیز کردن دستگاه اصلاح تنها با یک پارچه نازک ، کمی مرطوب. برای حفظ کیفیت برش و افزایش عمر مفید موزر ، لازم است به طور منظم تیغه برش را در فواصل مختلف روان کنید .
پس از کار با موزر ، یک کلاه پلاستیکی و پوشش محافظ آن روی تیغه قرار دهید ، بهتر است همیشه موزر را با یک پوشش محافظ محافظ نگه دارید .

کار با موزر

در خدمت ما دریافت قیمت رایگان برای تمیز کردن خانه; و دسترسی به بهترین جابجایی و جابجایی متخصصان در تهران.
آموزش اصلاح موهای مردانه با استفاده از دستگاه

1-برای موهایشان با استفاده از موزرها ، ابتدا باید مراقب باشید که مو کاملا خشک است. از آنجا که موزر نمی تواند موهای مرطوب را به خوبی برش دهد. سپس دسته عمودی را از مو در کنار سر جدا کنید. پس از جدا کردن موها ، آنها را با انگشتان خود به اندازه مورد نظر کوتاه کنید ، سپس به مرحله بعدی بروید.

2-اکنون نوارهای موازی را با موهایی که در مرحله اولیه در کنار سر جدا کرده اید حذف و کوتاه کنید. مو باید از پشت سر به معابد کوتاه شود. این بخش باید در قالب قلم و lyres باشد ، و مو در آن به خوبی با یکدیگر می رود.

3-در این مرحله بهتر است نتیجه کار خود را بررسی کنید و اگر بخشی از مو بیش از حد طولانی یا بیش از حد در حجم باشد ، آن را اصلاح کنید.

کوتاه کردن مو با یک ماشین موزر

4-در حال حاضر مراحل 1-3 را در طرف دیگر سر تکرار کنید.

5. شما باید اندازه مو را با انگشتان دست یا شانه خود بررسی کنید. در صورت لزوم ، اصلاحات را انجام دهید.

6-پس از بررسی مو ، با کمک یک موزر به مدل موی اصلی بازگردید و این بار کمی موهای عمودی را از پشت بچرخانید و سپس آنها را کوتاه کنید. برای انجام این کار ، می توانید قسمت جلویی مو را به عنوان نقطه مرجع در نظر بگیرید.

7-همان روند را در طرف دیگر سر تکرار کنید.

8-در حال حاضر نوبت موهایشان با موزر در پشت سر نیز در این قسمت است ، بنابراین دسته های مو به علت کمک کوتاه به صورت عمودی تقسیم می شوند. ادامه انجام این کار تا زمانی که پشت و دو طرف به خوبی ترکیب شده و گرد شدن سر به وضوح قابل مشاهده است.

کوتاه کردن مو با موزر

این مراحل را در طرف دیگر تکرار

برای سایه یا تغذیه مو ، باید یک شانه را روی مو قرار دهید و آن را شیب دهید ، سپس آن را با یک موزر برش دهید. این باید به گونه ای انجام شود که قسمت پایین مو کوتاه تر از قسمت بالایی باشد و حالت سایه یا خوراک به دست آید. برای استفاده از این تکنیک ، شما باید با دقت در این سمت عمل کنید و از طرف معابد و سر از پشت برش دهید.

11-تکرار مراحل شما را در طرف دیگر سر خود را انجام داد.

12. شما می توانید قیچی برای رفع قطعات مو که نیاز به طبقه بندی شده اند استفاده کنید. در این مرحله ، شما نیاز به دقت اشاره کردن و ظرافت. پس از قرار دادن شانه زیر مو ، آن را با قیچی جدا کنید.

آموزش کوتاه کردن مو با موزر

در اینجا مدل مو با یک موزر به پایان می رسد. برای کوتاه کردن قسمت بالای مو ، شما باید از قیچی استفاده کنید. برای کوتاهی مو در این بخش وجود دارد باید مو در پیشانی و در وسط سر در فاصله یک خط عمودی و یک پانل سمت این گروه خواهد بود رایگان و بسیار سبک وزن است. سپس موها باید کوتاه در قالب یک خط منحنی است که در جلوی سر از مو و پس از آن سر و تاج موی کوتاه تر به یک محل است که می رود به خوبی با موهای کوتاه در پشت سر با ماشین موزر است.

14. پس از کوتاه شدن قسمت های بالایی و میانی مو ، شما همچنین باید دستگیره ها را در هر دو طرف کوتاه کنید و مو را در مقابل سر به همان اندازه نگه دارید.

کوتاه کردن مو با یک ماشین موزر

15-در حال حاضر بررسی مو دوباره در هر دو طرف. در مورد برش یا طول موهای خود ، اصلاحات را به آنها بسپارید تا اصلاح سر به پایان برسد.
حرف آخر

اصلاح موهایشان با یک ماشین و قیچی ، آن همه به پایان می رسد وجود دارد ، و شما به طور کامل تراشیده سر خود را. شما می توانید از تکنیک دست آزاد در حالت مدل مو استفاده کنید و اگر می خواهید ، حجم دادن به موهای خود را ، مدل موهای زیبا تر خواهد شد.